رفتن به محتوای اصلی

اخبار

ارگان‌های فرهنگی شهرها با یکدیگر تعامل و هم‌افزایی داشته باشند

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه تعامل و هم‌افزایی برکات زیادی را در پی دارد، گفت: موضوع حائز اهمیت جزیره‌ای عمل کردن ارگان‌های فرهنگی در شهرهاست، در حالی که کنار هم جمع شدن و تعامل با یکدیگر باعث افزایش هم‌افزایی می‌شود.

نظرات غیرکارشناسی و الزام آور در حوزه فضای سبز دردسرساز است

مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر گفت: متاسفانه سلیقه‌های غیر کارشناسی الزام آور اعضای شورای شهرها مشکل‌ساز است. 

انتقاد از عدم توجه به فضای سبز در توسعه شهرها

مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری اردبیل گفت: در توسعه شهرها و احداث شهرک‌ها نماینده‌ای از شهرداری‌ها وجود ندارد که موجب می‌شود هیچ زمینی برای فضای سبز دیده نشود.

کمبود زمین در یاسوج مانع ایجاد فضای سبز شده است

مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج گفت: عدم وجود زمین مناسب موجب شده است تا پارک‌ها را در مسیر رودخانه در خارج از شهر بسازیم که در نتیجه در تابستان شب‌ها حجم بسیاری از شهروندان برای حضور در پارک به خارج از شهر می‌روند.

کمبود عرصه برای احداث فضای سبز در شمال کشور 

مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری بابل گفت: شهرهای بزرگ مشکل زمین برای توسعه فضای سبز ندارند ولی در شمال کشور به شدت با مشکل کمبود زمین مواجه هستیم.

برگزاری انتخابات نماینده سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز شهری در هیئت‌مدیره اتحادیه خدمات شهری شهرداری‌های کشور

انتخابات نماینده سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز شهری در هیئت‌مدیره اتحادیه خدمات شهری شهرداری‌های کشور صبح امروز در قم برگزار شد.

فضای سبز یک موضوع چند بعدی است

مدیرکل دفتر خدمات شهری و محیط زیست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اشاره به اینکه فضای سبز یک هنر دارای ابعاد معماری، کشاورزی، باغبانی، اجتماعی و ... است، بیان کرد: هنوز نتوانسته‌ایم ارتباط تنگاتنگ و متناسبی میان تمام این ابعاد در کشور برقرار کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان :

حفظ فضای سبز شهری کاری جهاد گونه است

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت : از معضلات بزرگ، وجود مشکلات محیط زیستی و آلودگی هوا در کلان شهرها‎ست به همین دلیل حفظ فضای سبز شهری، امری جهاد گونه در شهر های کشور است.

رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری کرج :

ساختار سازمانی یکی از معضلات فضای سبز است 

رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت : ساختار سازمانی یکی از معضلات و مشکلاتی است که در حوزه فضای سبز باید پیگیری کرد. 

مورد در هر صفحه