رفتن به محتوای اصلی

برگزاری انتخابات نماینده سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز شهری در هیئت‌مدیره اتحادیه خدمات شهری شهرداری‌های کشور

برگزاری انتخابات نماینده سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز شهری در هیئت‌مدیره اتحادیه خدمات شهری شهرداری‌های کشور
انتخابات نماینده سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز شهری در هیئت‌مدیره اتحادیه خدمات شهری شهرداری‌های کشور صبح امروز در قم برگزار شد.

به گزارش شهرنیوز؛ نشست هم‌اندیشی مدیران عامل سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز شهرداری‌های کشور در دومین روز از برگزاری نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز شهرهای کویری به میزبانی شهرداری قم برگزار شد.

همچنین در این نشست هم‌اندیشی انتخابات نماینده سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز شهری در هیئت‌مدیره اتحادیه خدمات شهری شهرداری‌های کشور نیز از سوی دفتر محیط‌زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور انجام گرفت.

بر اساس نتیجه این انتخابات، پیام جوادیان مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با کسب اکثریت آراء به‌عنوان نماینده سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز شهری در هیئت‌مدیره اتحادیه خدمات شهری شهرداری‌های کشور انتخاب شد.

بحث، تبادل‌نظر و هم‌اندیشی مسئولان سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری‌های کشور در خصوص مسائل مختلف این سازمان‌ها ازجمله ساختار اداری، آب و پساب، توسعه و نگهداری فضای سبز از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این نشست بود.

 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/DMPVp