رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیرکل رفع تخلفات شهری شهرداری قم:

قم به الگویی در حوزه انضباط شهری در کشور تبدیل‌شده است/آزادسازی حدود 200000 مترمربع اراضی ساخت‌وسازهای غیرمجاز

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: امروزه قم در بین کلان‌شهرها در حوزه انضباط شهری حرف‌های برتر را می‌زند و به‌نوعی به یک الگو در این زمینه تبدیل‌شده است.

استاد حوزه علمیه:

نتایج انتظام بخشی در شهر قم کاملاً ملموس است/کار کردن در قم عبادت است

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اقدامات نظم بخشیدن در سطح شهر قم به‌خوبی در سال‌های گذشته انجام‌شده و نتایج آن به‌خوبی ملموس است، گفت: قطعاً مشکلاتی نیز در این راه وجود داشته که سختی مسیر را به دنبال داشته است ولی نتایج آن سبب رضایتمندی مردم شده است.

عضو شورای شهر قم مطرح کرد؛

حمایت مدیریت شهری از زنان در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی/پیش‌بینی مشوق فرزند آوری در شهرداری قم

رئیس کمسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر حمایت مدیریت شهری از زنان در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی گفت: جامعه امروز نیازمند مربیانی است که به‌صورت تخصصی مسائل دینی و فرهنگ حجاب و عفاف را آموزش دهند.

اقدامی برای نظارت بیشتر بر بازار/برگزاری جلسه نحوه توزیع اقلام تنظیم بازار در بازارچه‌های ریحان قم

به همت سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، نشست هم‌اندیشی در خصوص توزیع اقلام تنظیم بازار با حضور بهره‌برداران بازارچه‌های ریحان سطح شهر برگزار شد.

پایانِ شیرین بر پیچ‌وخم‌هایِ میدان شهید مطهری قم

پیچ‌وخم‌ها و سال‌ها انتظار مردم قم در بازپیرایی میدان شهید مطهری به پایان رسید و گره‌های کور در اجرای پروژه‌های این میدان به‌عنوان محل حماسه‌آفرینی در تجمعات ملی و مذهبی پس از وعده‌های بسیار، باز شد.