رفتن به محتوای اصلی
استاد حوزه علمیه:

نتایج انتظام بخشی در شهر قم کاملاً ملموس است/کار کردن در قم عبادت است

نتایج انتظام بخشی در شهر قم کاملاً ملموس است/کار کردن در قم عبادت است
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اقدامات نظم بخشیدن در سطح شهر قم به‌خوبی در سال‌های گذشته انجام‌شده و نتایج آن به‌خوبی ملموس است، گفت: قطعاً مشکلاتی نیز در این راه وجود داشته که سختی مسیر را به دنبال داشته است ولی نتایج آن سبب رضایتمندی مردم شده است.

به گزارش شهرنیوز، آیت‌الله سید ابوالقاسم فقیهی با حضور در اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم، با بیان اینکه کار کردن در قم بسیار سخت است، اظهار داشت: به علت حضور اقشار و گروه‌های مختلف و فرهنگ‌های متفاوت، کار کردن در شهر قم سخت است و همیشه نمی‌توان در این شرایط همه را راضی کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات نظم بخشیدن در سطح شهر قم به‌خوبی در سال‌های گذشته انجام‌شده و نتایج آن به‌خوبی ملموس است، ابراز کرد: قطعاً مشکلاتی نیز در این راه وجود داشته که سختی مسیر را به دنبال داشته است ولی نتایج آن سبب رضایتمندی مردم شده است.

این استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه کار کردن در قم عبادت بوده و ثمره آن در زندگی دارای برکات است، افزود: قدردان زحمات عوامل مختلف در شهرداری هستیم و شهر نسبت به سال‌های گذشته بسیار تغییر کرده است.

وی با اشاره به اینکه کار کردن در قم قابل‌مقایسه با سایر شهرها نیست، خاطرنشان کرد: اگر حاشیه‌ای هم وجود دارد ولی ثمرات آن در سطح شهر قابل‌مشاهده است.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/yDPc2