رفتن به محتوای اصلی

اخبار

معاون شهردار قم مطرح کرد؛

هزینه ۷۰۰ میلیارد تومانی خدمات شهری در قم

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم گفت: سالانه ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه رفت و روب شهری و ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه نگهداری فضای سبز است که با مشارکت شهروندان می‌توان این ارقام را کاهش داد.

مدیرکل ارتباطات شهرداری قم:

طرح حمایت از مساجد توسط شهرداری قم اجرایی می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: طرح حمایت از مساجد با هدف تأمین رضایت شهروندان یکی از محورهای فعالیت مجموعه مدیریت شهری است.

مشاور شهردار قم:

35 درصد کارکنان شهرداری قم از خانواده ایثارگران هستند

مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران با تأکید بر اینکه 798 نفر از خانواده ایثارگران در سطوح مختلف شهرداری قم مشغول به فعالیت هستند، گفت: 35 درصد کارکنان شهرداری قم از جامعه ایثارگران هستند.

معاون شهردار قم خبر داد:

برنامه سوم راهبردی عملیاتی شهرداری قم در حال تدوین است

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از تدوین برنامه سوم عملیاتی ۵ ساله آینده و برنامه سوم خبر داد و گفت: این برنامه بر اساس گام دوم انقلاب و سند الگوی پیشرفت با الگوی برنامه‌ریزی راهبردی شهر همگرا و در تراز انقلاب اسلامی تدوین می‌شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر شهرداری قم خبر داد

اجرای ۲۸۰۰ مترمربع دیوارنگاره در مساجد قم/اتمام طراحی ورودی‌های شهر تا پایان سال

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با اشاره به ساماندهی سیما و منظر شهری اطراف مساجد گفت: ۲۸۰۰ متر دیوارنگاره اطراف مساجد اجرایی شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم:

مدیریت شهری قم دغدغه مسائل فرهنگی دارد/بودجه ۱۵۰ میلیارد ریالی کمک به مساجد

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم گفت: از سال ۹۵ بودجه ویژه‌ای برای کمک بر مساجد و مراکز فرهنگی شهر پیش‌بینی شد که هر ساله این رقم افزایش داشته است و در سال جاری نیز ۱۵۰ میلیارد ریال برای این موضوع درنظر گرفته شده است.

در جلسه هم‌اندیشی مدیران شهری با ائمه جماعات شهر قم مطرح شد؛

ائمه جماعات رابط میان شهروندان و مدیریت شهری قم/شهرداری پای کار مساجد است

جلسه متفاوت شهردار قم با ائمه جماعات مساجد منتخب استان برگزار و مسائل مختلف و ارتباطات دو سویه مدیریت شهری و مساجد مورد بررسی قرار گرفت.