رفتن به محتوای اصلی
مدیرعامل سازمان سیما، منظر شهرداری قم خبر داد

اجرای ۲۸۰۰ مترمربع دیوارنگاره در مساجد قم/اتمام طراحی ورودی‌های شهر تا پایان سال

اجرای ۲۸۰۰ مترمربع دیوارنگاره در مساجد قم/اتمام طراحی ورودی‌های شهر تا پایان سال
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با اشاره به ساماندهی سیما و منظر شهری اطراف مساجد گفت: ۲۸۰۰ متر دیوارنگاره اطراف مساجد اجرایی شده است.

به گزارش شهرنیوز، پیام جوادیان در جلسه هم‌اندیشی و نشست مشترک شهردار قم با ائمه جماعات مساجد، یکی از وظایف شهرداری در سال‌های گذشته را حمایت و کمک به مساجد دانست و اظهار داشت: دو هزار و ۸۰۰ مترمربع دیوارنگاره، نقاشی دیواری با موضوعات مذهبی و ایثار و شهادت با کمک مساجد اجرایی شده است.

 وی با بیان اینکه ۶۰ تابلوی فرهنگی و اطلاع‌رسانی در مساجد نصب‌شده است، افزود: ۸۰۰ مترمربع اسپیس و تابلوهای راهنمای مساجد نیز در معابر شهری در سال جاری نصب‌شده است.

 مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از ساماندهی ورودی‌های شهر خبر داد و گفت: طراحی ورودی‌ها در حال انجام بوده و تا پایان سال به اتمام می‌رسد و سر درب ورودی شهر مقدس قم با المانی مشخص و خوش آمدگویی نصب می‌شود.

 جوادیان با تأکید بر اینکه ۶۰ تابلوی معرفی شهدا مزین به المان پلاک از شهدای شاخص در ورودی‌های شهر نصب می‌شود، خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۰ المان در این زمینه نصب و تا پایان سال مابقی نصب می‌شود.

 وی ساخت سردیس‌های شهدا را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: تاکنون ۴۰ سردیس ساخته و در معابر و بلوارهای شهر نصب‌شده است که امسال نیز ۱۰ سردیس دیگر نصب می‌شود.

 مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم ادامه داد: یکی از افتخارات شهر قم، مزین کردن نام خیابان‌ها، شوارع و کوچه‌ها به نام شهداست که در این راستا از ۲ هزار و ۲۰۰ شهید نام‌گذاری شده، تاکنون ۸۵۰ تابلو مزین به تابلوهای جدید طرح کوچه‌های آسمانی همراه با مشخصات شهدا شده است.

 جوادیان اضافه کرد: شهرداری قم آماده هرگونه همکاری و مساعدت با مساجد برای رفع مشکلات آن‌ها است.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/tMPdb