رفتن به محتوای اصلی
۴ دی, ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۳
مشاور شهردار قم:

35 درصد کارکنان شهرداری قم از خانواده ایثارگران هستند

35 درصد کارکنان شهرداری قم از خانواده ایثارگران هستند
مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران با تأکید بر اینکه 798 نفر از خانواده ایثارگران در سطوح مختلف شهرداری قم مشغول به فعالیت هستند، گفت: 35 درصد کارکنان شهرداری قم از جامعه ایثارگران هستند.

به گزارش شهرنیوز، طوبی حجازی در جلسه هم‌اندیشی و نشست ائمه جماعات مساجد منتخب استان با دکتر سقائیان نژاد شهردار قم، با اشاره به همت ویژه مدیریت شهری قم در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: شهرداری پرچم‌دار حمایت و کار جهادی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در این مسیر در خط مقدم هستند.

وی با بیان اینکه شهرداری اقدامات مختلف و وسیعی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح انجام داده و در حال انجام است، افزود: از سال 96 دفتر مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران آغاز به کار کرد و در این مدت تلاش شد خدمات و اقدامات برای این جامعه بزرگ در شهرداری تسریع و بهبود یابد.

مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران با تأکید بر اینکه 798 نفر از خانواده ایثارگران در سطوح مختلف شهرداری قم مشغول به فعالیت هستند، ابراز کرد: 35 درصد کارکنان شهرداری قم از جامعه ایثارگران هستند.

وی خاطرنشان کرد: تا قبل از سال گذشته تعداد شهدای شناسایی‌شده در شهرداری 4 شهید بود که با شناسایی 2 شهید که یکی مسئول دفتر شهردار وقت و دیگری پاکبان بود، تعداد شهدای شهرداری به 6 نفر رسید.

انتهای پیام/104


https://www.qom.ir/t9Per