رفتن به محتوای اصلی

اخبار

معاون شهردار قم مطرح کرد:

ضرورت بازطراحی عوارضی قم-تهران/ساماندهی مبادی ورودی نیاز به طرح و همراهی استانی دارد

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر ضرورت بازطراحی گیت عوارضی قم-تهران، گفت: این گیت باید کامل تحویل شهرداری شود تا با اجرای طرح‌های کندرو بتوان ساماندهی را به‌سرعت انجام داد.

معاون شهردار قم:

وظایف شهرداری و دیگر دستگاه‌ها در ساماندهی ورودی‌های شهر قم مشخص شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با تأکید بر اهمیت تفکیک وظایف شهرداری و دیگر دستگاه‌ها برای ساماندهی ورودی‌های شهر گفت: آنچه که تاکنون در اختیار شهرداری بوده انجام‌شده و خارج از محدوده‌ها باید تعیین تکلیف شود.

مدیر منطقه سه قم:

ساماندهی عوارضی قم-تهران نیاز به برداشت وضع موجود دارد/اجرای 7 پروژه در بلوار شهید خداکرم

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به اهمیت برداشت وضع موجود عوارضی قم-تهران برای مشخص شدن آشفتگی‌ها گفت: این اقدام در کوتاه‌مدت بسیار مهم است و می‌توان از آن برای بهبود سیما و منظر و رفع زوائد بصری استفاده کرد.

8 جلوه هویتی برای شهر قم مشخص‌شده است

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: 8 جلوه زیارتی، تمدنی، انقلابی، علمی پژوهشی، ایثار و شهادت، فرهنگی هنری، گردشگری و بین‌المللی برای استان قم در نظر گرفته‌شده است.

مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز:

اجرای ساماندهی فضای سبز از عوارضی تهران تا ابتدای آزادراه امیرکبیر/ضرورت احداث سردرب‌های هویتی در ورودی‌های شهر قم

مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: ساماندهی فضای سبز از عوارضی تهران تا ابتدای آزادراه امیرکبیر در ماه‌های آینده اجرا می‌شود.

آمادگی سازمان فرهنگی شهرداری قم برای ایجاد ایستگاه ثابت فرهنگی در عوارضی قم-تهران

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: این سازمان آمادگی دارد در صورت واگذاری سازه‌ای ثابت مانند ایستگاه و یا ساختمان، اقدامات فرهنگی و حتی ایستگاه صلواتی دائمی در این مبادی داشته باشد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم:

اجرای طرح‌های توسعه‌ای پایانه‌های مسافربری قم نیازمند ساماندهی مبادی ورودی است

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با تأکید بر وجود طرح جامع ساماندهی مبادی ورودی شهر گفت: اجرای طرح توسعه و ساماندهی پایانه‌های مسافربری قم نیاز به اجرای ساماندهی ورودی‌های شهر دارد.

مورد در هر صفحه