رفتن به محتوای اصلی
مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز:

اجرای ساماندهی فضای سبز از عوارضی تهران تا ابتدای آزادراه امیرکبیر/ضرورت احداث سردرب‌های هویتی در ورودی‌های شهر قم

اجرای ساماندهی فضای سبز از عوارضی تهران تا ابتدای آزادراه امیرکبیر/ضرورت احداث سردرب‌های هویتی در ورودی‌های شهر قم
مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: ساماندهی فضای سبز از عوارضی تهران تا ابتدای آزادراه امیرکبیر در ماه‌های آینده اجرا می‌شود.

به گزارش شهرنیوز، پیام جوادیان در دومین جلسه ساماندهی مبادی ورودی شهر قم، با اشاره به برگزاری چندین جلسه برای تدوین نقشه راهی برای ساماندهی مبادی ورودی شهر اظهار داشت: اولویت‌بندی این کارها معطوف به محدوده شهر صورت گرفته است.

وی نخستین اولویت سازمان سیما و منظر و فضای سبز را ساماندهی عوارضی قم-تهران دانست و افزود: این محور به علت تردد بالا، فرصتی برای اجرای اقدامات معماری، جداره سازی، پوسته سازی و نورپردازی است و برای ایجاد حسن و حال مناسب برای ورود به شهر نیاز به اجرای سردربی هویت‌ساز در این عوارضی هستیم.

مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: غیر از عوارضی قم-تهران، می‌توان برای دیگر ورودی‌های شهر نیز این سردرب های مناسب، هویتی و المانی را با موضوعات مشخص طراحی و اجرا کرد.

وی با تأکید بر اینکه پوشش 70 درصدی فضای سبز عوارضی تهران تا عوارضی کاشان انجام‌شده است، ادامه داد: 30 المان ازجمله نورپردازی از عوارضی تا میدان شهدای 72 تن اجرایی شده است و به‌زودی 10 المان دیگر که بیشتر سان لایت و نوری بوده نیز نصب می‌شود.

جوادیان از نصب پلاک شهدا بروی تمامی تیرهای برق این محور خبر داد و گفت: ساماندهی فضای سبز از عوارضی تهران تا ابتدای آزادراه امیرکبیر در ماه‌های آینده اجرا می‌شود.

وی بر آمادگی برای اجرای دیواره سبز در ابتدای ورودی قم از سمت تهران اشاره کرد و افزود: ما در ساماندهی ورودی شهر قم به دنبال درآمدزایی از سازه‌های تبلیغاتی نیستیم و با یکسری تغییرات می‌توان در کوتاه‌مدت وضع این ورودی را تاحدودی رفع مشکل کرد.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/PUN7