رفتن به محتوای اصلی

اخبار

هفت کیلومتر با جاماندگان اربعین در قم/ مسیر کرامت تا انتظار در پیاده‌روی اربعینی مردم قم

به گزارش شهرنیوز، اربعین عزای سالار شهیدان فرارسیده و دل‌های همه ایرانیان در بین‌الحرمین و مجاور بارگاه سیدالشهدا (ع) پرواز می‌کند. میلیون‌ها ایرانی سعادت این حضور را حس کرده‌اند؛ آن‌ها که رفته‌اند و تازه به وطن رسیده‌اند و آن&zwn

برپایی غرفه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی توسط شهرداری قم در راهپیمایی جاماندگان اربعینی/توزیع 5 هزار بسته فرهنگی

50 غرفه مختلف به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در راهپیمایی جاماندگان اربعینی برپا شد که در این غرفه‌ها بیش از 5 هزار بسته فرهنگی بین شرکت‌کنندگان توزیع شد.

معاون شهردار قم تشریح کرد:

فعالیت‌های ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم در اربعین حسینی(ع)

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم ضمن تشریح اقدامات و برنامه‌های شهرداری قم در اربعین حسینی از آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در بلوار معنوی پیامبر اعظم (ص) خبر داد.

شهردار قم:

بخش‌های مختلف شهرداری قم در آمادگی کامل خدمات‌رسانی اربعینی هستند

شهردار قم، خدمت مناسب به زائران اربعینی و ایجاد تسهیلگری در خدمات‌رسانی را از وظایف قرارگاه مردمی اربعین و شهرداری دانست و گفت: بخش‌های مختلف شهرداری در این راستا در آمادگی کامل هستند.

مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین قم:

شهرداری قم با تمام توان همکار قرارگاه اربعین استان است

مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین استان قم با تقدیر از همراهی تمامی مجموعه شهرداری قم اعم از ستادی، مناطق و سازمان‌ها در همکاری با قرارگاه مردمی اربعین استان گفت: با نگاه ویژه شهردار قم، به‌صورت ویژه هرگونه نیازی بوده رفع شده است.

همکاری شهرداری قم در خدمات‌رسانی به زائران اربعینی تا 25 شهریورماه

معاون قرارگاه مردمی اربعین استان قم با بیان اینکه فعالیت قرارگاه اربعین استان قم از اول تا 25 شهریورماه است، گفت: بیش از 3 هفته خدمات‌رسانی به زائران اربعینی در استان صورت می‌گیرد که این خدمات‌رسانی با همکاری شهرداری قم به‌خوبی در حال انجام است.