رفتن به محتوای اصلی
۱۵ شهریور, ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۶

همکاری شهرداری قم در خدمات‌رسانی به زائران اربعینی تا 25 شهریورماه

همکاری شهرداری قم در خدمات‌رسانی به زائران اربعینی تا 25 شهریورماه
معاون قرارگاه مردمی اربعین استان قم با بیان اینکه فعالیت قرارگاه اربعین استان قم از اول تا 25 شهریورماه است، گفت: بیش از 3 هفته خدمات‌رسانی به زائران اربعینی در استان صورت می‌گیرد که این خدمات‌رسانی با همکاری شهرداری قم به‌خوبی در حال انجام است.

به گزارش شهرنیوز، عباس آخوندی در بازدید شهردار و مدیران شهری قم از قرارگاه مردمی اربعین استان در امامزاده جمال‌الدین(ع)، با اشاره به فعالیت 24 ساعته موکب امامزاده جمال‌الدین(ع) اظهار داشت: در این موکب بیشترین خدمات به زائران غیرایرانی ارائه می‌شود که روزانه آمادگی حدود 1500 نفر پذیرایی و اسکان در این موکب وجود دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت قرارگاه اربعین استان قم از اول تا 25 شهریورماه است، ابراز کرد: بیش از 3 هفته خدمات‌رسانی به زائران اربعینی در استان صورت می‌گیرد که این خدمات‌رسانی با همکاری شهرداری قم به‌خوبی در حال انجام است.

معاون قرارگاه مردمی اربعین استان قم ادامه داد: در این قرارگاه ختم قرآن و کتاب، تشریح حکومت جهانی، حجاب و عفاف، سبک زندگی، کودکان، خدمات درمانی، پذیرایی، اسکان و راهنمای زائران صورت می‌گیرد.

وی یکی از اقدامات در این موکب را انتشار و توزیع کارت‌پستال‌های مزین به نام شهدا دانست و از توزیع بیش از 10 هزار کارت‌پستال تاکنون خبر داد.

آخوندی با تأکید بر همکاری مناسب سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در تولید و انتشار محتوای فرهنگی برای قرارگاه اربعین اذعان کرد: یکی از اقدامات مناسب در قرارگاه اربعین، عدم استفاده از ظروف یک‌بارمصرف در توزیع غذاست که گام مؤثری در کاهش تولید پسماند و خطرات زیست‌محیطی داشته است.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/PaNg