رفتن به محتوای اصلی
۱۵ شهریور, ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۸
مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین قم:

شهرداری قم با تمام توان همکار قرارگاه اربعین استان است

شهرداری قم با تمام توان همکار قرارگاه اربعین استان است
مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین استان قم با تقدیر از همراهی تمامی مجموعه شهرداری قم اعم از ستادی، مناطق و سازمان‌ها در همکاری با قرارگاه مردمی اربعین استان گفت: با نگاه ویژه شهردار قم، به‌صورت ویژه هرگونه نیازی بوده رفع شده است.

به گزارش شهرنیوز، مهدی قربانی کرم در بازدید شهردار و مدیران شهری قم از قرارگاه مردمی اربعین استان در امامزاده جمال‌الدین(ع)، با تقدیر از همراهی شهرداری قم در خدمات‌رسانی به زائران اربعینی اظهار داشت: در سال 95 که این قرارگاه تأسیس شد، تنها شهرداری و سپاه استان پای‌کار این مجموعه بودند و در این سال‌ها نیز شهرداری همواره پیشگام و تمام‌قد پای این خدمت‌رسانی بوده است.

وی با بیان اینکه اکثر کمبودهای رفاهی قرارگاه اربعین با همراهی شهرداری رفع شده است، ابراز کرد: در حال حاضر 30 نقطه در استان و در مسیر زائران اربعینی، در حال خدمات‌رسانی هستیم.

مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین استان قم با تأکید بر اینکه هم‌اکنون 50 مسجد و حسینیه درخواست همکاری و خدمات‌رسانی داشته که قرارگاه به علت معذوریت‌ها و محدودیت‌ها امکان فعالیت در آن‌ها را ندارد، مطرح کرد: در شبانه‌روز ظرفیت اسکان و پذیرایی از 15 هزار نفر در قم وجود دارد.

وی با تقدیر از همراهی تمامی مجموعه شهرداری قم اعم از ستادی، مناطق و سازمان‌ها در همکاری با قرارگاه مردمی اربعین استان اذعان کرد: با نگاه ویژه شهردار قم، به‌صورت ویژه هرگونه نیازی بوده رفع شده است.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/PaNl