رفتن به محتوای اصلی

اخبار

سردار هاشمی:

برگزاری یادواره شهدای کارمند در قم/برپایی رزمایش میز خدمت جهادی

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان قم از برگزاری یادواره شهدای کارمند، غبارروبی مزار شهدا، رزمایش میز خدمت جهادی، کارگاه سواد رسانه، دیدار با علما و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در قم خبر داد.

معاون شهردار قم:

قم معین کرمانشاه در ایام اربعین حسینی/شهرداری قم آماده خدمات‌رسانی مطلوب به زائران در اربعین است

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم از آماده‌باش کامل مجموعه نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات شهرداری برای ایام اربعین حسینی خبر داد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم:

ضرورت ایجاد مدیریت واحد خدمات‎رسانی در اربعین/تقدیر از خدمات همه‌جانبه شهرداری قم

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: با وجود پای‌کار بودن تمام ارگان‌ها در ایام اربعین، مدیریت واحد باید با مدیریت شهری باشد و همه به‌عنوان بازوان شهرداری، این سازمان را یاری کنند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری قم:

حضور فعال اکیپ‌های رفع تخلفات شهری قم در ایام اربعین

رئیس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم با اشاره به آماده‌باش کامل اکیپ‌های رفع تخلفات شهری در ایام اربعین حسینی گفت: اکیپ‌های سواره، موتوری و پیاده اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری در ایام اربعین حضور فعالی خواهند داشت.

رئیس کمیته ایمنی ستاد تسهیلات زائرین شهرداری قم:

بازدید از موکب‌ها برای افزایش نکات ایمنی در ایام اربعین/آماده‌باش کامل آتش‌نشانان قمی

رئیس کمیته ایمنی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم گفت: در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در مسیر حرم مطهر بانوی کرامت تا جمکران، موکب‌ها از چند روز قبل بازدید و موارد ایمنی به آن‌ها تذکر داده می‌شود.

فضاسازی ویژه اربعینی در سطح شهر قم/آماده‌سازی 5 بوستان برای اسکان مسافران

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم گفت: فضاسازی سطح شهر به‌خصوص بلوار پیامبر اعظم(ص) و حرم مطهر بانوی کرامت در دستور کار ویژه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم برای ایام اربعین قرار دارد.

مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین قم:

شهرداری قم تمام‌قد در کنار قرارگاه مردمی اربعین است/برنامه‌ریزی برای میزبانی از 400 هزار زائر اربعین در قم

مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین استان قم گفت: امسال برای میزبانی از 400 هزار زائر برنامه‌ریزی انجام‌شده است و از یکم تا 25 شهریورماه این خدمت‌رسانی انجام می‌شود.

اعزام 50 دستگاه اتوبوس از قم به مرز مهران در ایام اربعین/لزوم پیش‌بینی مسیر ویژه اتوبوس در راهپیمایی اربعین در بلوار پیامبر اعظم(ص)

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم گفت: 50 دستگاه اتوبوس از بخش خصوصی همراه با اکیپ پشتیبانی و تسهیلات تعمیرگاهی سیار به مرز مهران اعزام و در مهران خدمات‌رسانی انجام خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات شهرداری قم خبر داد؛

ارائه خدمات به زائران اربعینی به زبان‌های عربی، انگلیسی و اردو در سامانه 137 شهرداری قم

رئیس اداره تبلیغات و تشریفات شهرداری قم از ارائه خدمات به زائران اربعینی به زبان های عربی، انگلیسی و اردو در سامانه 137 شهرداری خبر داد.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم:

تولید محصولات فرهنگی متناسب با ایام اربعین توسط شهرداری قم

رئیس کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم با اشاره به همکاری با موکب‌های فعال در حوزه فعالیت فرهنگی، گفت: تولیدات محصولات فرهنگی متناسب با ایام اربعین حسینی آغاز و بخشی از این محصولات نیز آماده‌شده است.

مورد در هر صفحه