رفتن به محتوای اصلی
رئیس اداره تبلیغات شهرداری قم خبر داد؛

ارائه خدمات به زائران اربعینی به زبان‌های عربی، انگلیسی و اردو در سامانه 137 شهرداری قم

ارائه خدمات به زائران اربعینی به زبان‌های عربی، انگلیسی و اردو در سامانه 137 شهرداری قم
رئیس اداره تبلیغات و تشریفات شهرداری قم از ارائه خدمات به زائران اربعینی به زبان های عربی، انگلیسی و اردو در سامانه 137 شهرداری خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، عباس ذاکری در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اربعین حسینی طرح علمداران خدمت شهرداری قم، اظهار داشت: سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم در ایام اربعین حسینی در آماده‌باش کامل قرار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کارشناسانی با 3 زبان عربی، انگلیسی و اردو در ایام اربعین در سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم حضور دارند، ادامه داد: اطلاع‌رسانی مکان‌ها و قرارگاه مردمی اربعین و هدایت زائران به محل‌های اسکان نیز در این ایام به‌صورت گسترده انجام خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات و تشریفات شهرداری قم خاطرنشان کرد: کمیته‌های ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم اقدامات کمیته‌ها را به اداره کل ارتباطات اطلاع دهند تا بتوان با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، اطلاع‌رسانی شود.

وی با تأکید بر اینکه تبلیغات شهری نیز در ایام اربعین به‌صورت ویژه انجام می‌شود، یادآور شد: اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، آماده همکاری با حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران، اوقاف، قرارگاه مردمی برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی است.

انتهای پیام/102


https://www.qom.ir/9gNB