رفتن به محتوای اصلی
رئیس کمیته ایمنی ستاد تسهیلات زائرین شهرداری قم:

بازدید از موکب‌ها برای افزایش نکات ایمنی در ایام اربعین/آماده‌باش کامل آتش‌نشانان قمی

بازدید از موکب‌ها برای افزایش نکات ایمنی در ایام اربعین/آماده‌باش کامل آتش‌نشانان قمی
رئیس کمیته ایمنی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم گفت: در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در مسیر حرم مطهر بانوی کرامت تا جمکران، موکب‌ها از چند روز قبل بازدید و موارد ایمنی به آن‌ها تذکر داده می‌شود.

به گزارش شهرنیوز، علی زندیه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اربعین حسینی طرح علمداران خدمت شهرداری قم اظهار داشت: در این کمیته دو ماه قبل از دهه اول محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی برنامه‌ریزیهای انجام و بازدیدها از مساجد و موکب‌ها انجام شد.

رئیس کمیته ایمنی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم ادامه داد: در این بازدیدها آموزش‌های لازم از جهت ایمنی به موکب‌داران ارائه و شارژ کپسول‌های خاموش‌کننده آتش  نیز انجام شد.

وی با اشاره به حضور کامل موتورسوارها و خودروهای ایمنی در سطح شهر در ایام دهه اول محرم، عنوان کرد: این موضوع برای ایام اربعین نیز به همین منوال ادامه دارد.

زندیه خاطرنشان کرد: در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در مسیر حرم مطهر بانوی کرامت تا جمکران با توجه به پیش‌بینی‌های انجام‌شده، موکب‌ها از چند روز قبل بازدید و موارد ایمنی به آن‌ها تذکر داده می‌شود.

وی اضافه کرد: در پیرامون حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران نکات ایمنی به طور ویژه مدنظر بوده و تمام مسائل به طور کامل و جامع در نظر گرفته شده است، به همین منظور شاهد افزایش حضور موتورسواران در بحث ایمنی خواهیم بود.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/9gNQ