رفتن به محتوای اصلی

اخبار

برخورد با رانندگان تاکسی خطی "دربستی"/شهروندان تخلفات را گزارش دهند

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: با رانندگانی که در خطوط تاکسیرانی مبادرت به جابه‌جایی مسافران به‌صورت دربستی داشته باشند، برخورد می‌شود.

تسریع در روند پاسخگویی به 2 بخش حذف و کسر پارکینگ و بند "ت" با تدوین شیوه‌نامه اجرایی/توجه به اولویت رفع مشکلات بر درآمدزایی شهرداری

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم از آغاز بررسی پرونده‌های مردم در دو بخش حذف و کسر پارکینگ و بند "ت" تبصره 6 خبر داد و گفت: در تدوین این دو شیوه‌نامه تلاش شده رفع مشکلات مردم بر درآمدزایی شهرداری در اولویت قرار گیرد.

ارتقای نرم‌افزاری سامانه 137 شهرداری قم/سرعت و کیفیت پاسخگویی به شهروندان تسریع شد

مسئول سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم از ارتقای نرم‌افزاری این سامانه خبر داد و گفت: استفاده از نرم‌افزار جدید، سرعت و کیفیت پاسخگویی در سامانه 137 را ارتقا داد.

حمایت شهرداری قم از بانوان کنشگر در حوزه فرهنگ/نقش سراهای محلات در تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی

مسئول امور بانوان شهرداری قم با تأکید بر حمایت شهرداری قم از بانوان کنشگر در حوزه فرهنگ گفت: شهرداری قم نسبت به ظرفیت بانوان در جامعه آگاهی داشته و از بانوان کنشگر در این حوزه حمایت می‌کند.

خدمات‌رسانی اتوبوسرانی قم به حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران در ایام محرم/سرویس‌دهی به عزاداران حسینی تا پاسی از شب

ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم در راستای خدمات‌رسانی به عزاداران حسینی، با افزایش ساعت کاری تا پاسی از شب در حال سرویس‌دهی به عزاداران است.