رفتن به محتوای اصلی
۲ مرداد, ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۳

تسریع در روند پاسخگویی به 2 بخش حذف و کسر پارکینگ و بند "ت" با تدوین شیوه‌نامه اجرایی/توجه به اولویت رفع مشکلات بر درآمدزایی شهرداری

تسریع در روند پاسخگویی به 2 بخش حذف و کسر پارکینگ و بند
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم از آغاز بررسی پرونده‌های مردم در دو بخش حذف و کسر پارکینگ و بند "ت" تبصره 6 خبر داد و گفت: در تدوین این دو شیوه‌نامه تلاش شده رفع مشکلات مردم بر درآمدزایی شهرداری در اولویت قرار گیرد.

مجید متین فر در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، تدوین شیوه‌نامه اجرایی بند "ت" تبصره 6 و پارکینگ را دو اتفاق بزرگ در قم دانست و اظهار داشت: با توجه به ابلاغ قانون جدید درآمدهای شهرداری‌ها، بسیاری از کلان‌شهرها همچنان در این دو موضوع بلاتکلیف هستند.

وی حل مشکلات و بلاتکلیفی مردم را مهم‌ترین دغدغه شورای شهر و شهرداری دانست و افزود: با توجه به تصویب این دو شیوه‌نامه و ابلاغ آن از طرف کمیته انطباق، ارائه خدمات به مردم آغازشده و در کمترین زمان پرونده‌های موجود تعیین تکلیف خواهد شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم ادامه داد: تعداد 13 هزار پرونده در حال بررسی بوده و تا امروز 4 هزار پرونده تعیین تکلیف شده است و در حال صدور پایان کارها و پاسخگوی به مردم هستیم.

وی در پایان تأکید کرد: در تدوین این دو شیوه‌نامه تلاش شده رفع مشکلات مردم بر درآمدزایی شهرداری در اولویت قرار گیرد و شهرداری با نگاه رفع مشکلات مردم این دو شیوه‌نامه را تدوین کرده است.

انتهای پیام/104


https://www.qom.ir/lVNh