رفتن به محتوای اصلی

اخبار

1050هکتار اراضی منطقه 3 به شهر قم افزوده شد/مالکان برای تعیین تکلیف املاک به شهرداری مراجعه کنند

 مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به افزایش مساحت سطح منطقه سه در بلوار شهید خداکرم اظهار داشت: هزار و 50 هکتار از اراضی این محدوده پیرو مصوبه کمیسیون ماده پنج استان قم در اسفندماه 1401 جز اراضی شهر قم درآمده و طرح تفصیلی آن جهت اجرا

لزوم همراهی دولت در توانمندسازی محلات کم برخوردار شهری / تقدیر از اهتمام مدیریت شهری به توسعه متوازن امکانات

مشاور شهردار قم با اشاره به اجرای طرح مولدسازی از سوی دولت گفت: شایسته است دولت بخشی از منابع حاصل از این طرح را به توسعه محلات کم برخوردار اختصاص دهد.

خدمت‌رسانی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی نیمه شعبان در مسیری جدید/آماده‌سازی باند کندرو بلوار پیامبر اعظم (ص)

دبیر ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری قم از آماده‌سازی باند کندرو بلوار پیامبر اعظم (ص) از حرم مطهر حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) به سمت مسجد مقدس جمکران به‌منظور ساماندهی و استقرار موکب‌ها در نیمه شعبان خبر داد.

آماده‌سازی 16 پارکینگ پیرامون مسجد جمکران برای نیمه‌شعبان/بازگشایی محور پشتیبان برای نخستین بار در بلوار پیامبر اعظم(ص)

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: 16 پارکینگ به مساحت 160 هکتار در بافت پیرامون مسجد مقدس جمکران و بلوار پیامبر اعظم(ص) پیش‌بینی‌شده که همه این پارکینگ‌ها برای ایام نیمه‌شعبان آماده‌سازی شده‌اند.

مجوز ساخت در بافت فرسوده قم تا چهار طبقه افزایش یافت

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از اعطای دو طبقه تراکم تشویقی برای بهسازی منازل مسکونی در بافت های فرسوده قم خبر داد و گفت: مجوز ساخت در بافت فرسوده قم پیش‌ازاین تا سه‌طبقه بود که تا چهار طبقه افزایش یافت.

شهر آماده پذیرای مسافران و زائران می‌شود/برنامه‌ریزی شهرداری قم برای نیمه شعبان و ایام نوروز

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: ستاد تسهیلات زائرین شهرداری با 11 کمیته در بخش‌های مختلف در حال آماده‌سازی شهر برای پذیرایی از زائران و مسافران است.