رفتن به محتوای اصلی
۱۰ اسفند, ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۲

خدمت‌رسانی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی نیمه شعبان در مسیری جدید/آماده‌سازی باند کندرو بلوار پیامبر اعظم (ص)

خدمت‌رسانی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی نیمه شعبان در مسیری جدید/آماده‌سازی باند کندرو بلوار پیامبر اعظم (ص)
دبیر ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری قم از آماده‌سازی باند کندرو بلوار پیامبر اعظم (ص) از حرم مطهر حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) به سمت مسجد مقدس جمکران به‌منظور ساماندهی و استقرار موکب‌ها در نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، سید محسن میرهادی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه هر ساله بحث جانمایی ایستگاه‌های صلواتی فرهنگی و موکب‌های پذیرایی و خدمات رسان در ایام نیمه شعبان حائز اهمیت است، اظهار داشت: برای نخستین بار بحث جابجایی و انتقال موکب‌ها به پشت مسیر کندرو بلوار پیامبر اعظم (ص) صورت می‌پذیرد که در همین راستا آماده‌سازی، زیرسازی و آسفالت در فضای به طول ۵ کیلومتر در حال انجام است.
وی ادامه داد: از شب گذشته تمام امکانات، تجهیزات و ماشین‌آلات جهت آماده‌سازی و زیرسازی این مسیر در دستور کار قرار گرفته که انشاالله بتوانیم هرچه سریع‌تر مسیر را آماده کرده و در اختیار ایستگاه‌ها قرار دهیم تا فضای پیاده‌روی به بهترین شکل برای ایام نیمه شعبان انجام شود.
 مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: ایستگاه‌های صلواتی که در بلوار پیامبر اعظم (ص)مستقر می‌شوند با امنیت خاطر بیشتر به خدمات‌رسانی در ایام نیمه شعبان می‌پردازند و پیاده‌روی زائران و مجاوران به سهولت بیشتری انجام می‌شود.
انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/nKNI