رفتن به محتوای اصلی
۱۹ دی, ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۸

عامل حل مسائل بانوان همدلی، مشارکت و حضور عفیفانه و فعال آنان است

عامل حل مسائل بانوان همدلی، مشارکت و حضور عفیفانه و فعال آنان است
مسئول امور بانوان شهرداری قم گفت: در مسائل امور بانوان خانواده شهرداری قم، عامل مهم پیگیری مطالبات و حل مشکلات و رسیدن به موفقیت‌ها در محیط کار همدلی، مشارکت و حضور عفیفانه و فعال بانوان است.

به گزارش شهرنیوز، زهرا کرمانی در مراسم گرامیداشت هفته مقام  زن که در شبستان حضرت زهرا(س) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرای مرضیه(س) به بانوان پرسنل شهرداری، حضور در جوار بانوی والامقام حضرت معصومه (س) را مغتنم و پربرکت دانست و اظهار داشت: حضرت زهرا(س) به‌عنوان نمونه کامل یک زن و یک مادر مسلمان برای تمامی زنان به‌ویژه آنان که علاوه بر نقش مهم پاسداری از کیان خانواده، نقش اجتماعی و انجام تعهدات حرفه‌ای را نیز عهده‌دارند، الگو و اسوه است.

مسئول امور بانوان شهرداری قم افزود: در مسائل امور بانوان خانواده شهرداری قم، عامل مهم پیگیری مطالبات و حل مشکلات و رسیدن به موفقیت‌ها در محیط کار همدلی، مشارکت و حضور عفیفانه و فعال بانوان است.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم به برکت این مکان مقدس و با قدم برداشتن در مسیر حضرت زهرا(س) به‌عنوان دختر، مادر، همسر و یک زن مسلمان مسئول در برابر سرنوشت جامعه، ما نیز بتوانیم در همه جنبه‌های مسئولیتی مؤثر بوده و حرکت در مسیر حل مشکلات زنان در جامعه را تسهیل کرده و سرعت ببخشیم.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/ypP1e