رفتن به محتوای اصلی
۲ فروردین, ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۲
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم مطرح کرد:

اجرای هفت پروژه کلان شهر قم با تکیه بر توان مهندسی بومی

اجرای هفت پروژه کلان شهر قم با تکیه بر توان مهندسی بومی
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: در سال ۱۴۰۲ اجرای هفت پروژه کلان شهری با تکیه بر توان مهندسان بومی شهر قم و تجهیزات فنی بومی پیگیری شد.

به گزارش مرکز رسانه کمیته اطلاع‌رسانی و راهنمای زائرین ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم، مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگارانبا اشاره به عملکرد سازمان توسعه و عمران شهرداری قم طی سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: سازمان توسعه و عمران شهرداری قم به عنوان اصلی‌ترین بازوی اجرایی مدیریت شهری قم طی چند سال اخیر در پروژه‌های مطرح شهر قم نقش آفرینی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ موضوعات اجرایی هفت پروژه کلان را در شهر مقدس قم پیگیری کردیم افزود: از جمله این پروژه می‌توان به پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی اشاره کرد که از ابتدای سال ۱۴۰۲ شروع شده و پیشرفت ۴۰ درصدی دارد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به اجرای تقاطع غیر همسطح بلوار فردوسی و خیابان صدوقی توسط سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: تقاطع نیک‌اندیش و مسیرهای دسترسی شمالی و جنوبی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم از دیگر پروژه‌های سال ۱۴۰۲ است.

بخشی با اشاره به اجرای پروژه تونل غدیر توسط سازمان ادامه داد: این هفت پروژه از طریق سازمان توسعه عمران شهرداری قم به صورت صفر تا صد انجام می‌شود که عملیات اجرایی دو پروژه در بهمن ماه تکمیل و تحویل شهروندان عزیز قم شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این پروژه‌ها مسیرهای دسترسی شمالی تقاطع بلوار محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم بود.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: بحث سازه تونل غدیر دیگر پروژه‌ای بود که بهمن ماه تکمیل و به مرحله تحویل موقت رسید.

بخشی افزود: طی سال‌های اخیر با اتکا به توانمندی فنی و تجهیزات داخلی مجموعه سازمان توسعه عمران، اجرای این پروژه‌ها به صورت کامل به سازمان سپرده شده است و کاملاً با تکیه بر نیروهای فنی سازمان انجام می‌شود.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/KmP3V