رفتن به محتوای اصلی
۹ فروردین, ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۲
معاون شهردار قم در بازدید وزیر کشور خبر داد:

آماده‌سازی 7 بوستان ویژه خدمات‌رسانی نوروزی در مناطق شهری و مبادی ورودی قم

آماده‌سازی 7 بوستان ویژه خدمات‌رسانی نوروزی در مناطق شهری و مبادی ورودی قم
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: 7 بوستان ویژه در سطح مناطق هشتگانه و مبادی ورودی شهر جهت اقامت و اسکان زائرین و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

به گزارش شهرنیوز، مهدی اصفهانیان مقدر در حاشیه بازدید وزیر کشور، معاون وزیر کشور، استاندار و مدیران استانی از ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های شهرداری قم همزمان با ایام نوروز اظهار داشت: ستادهای هشتگانه و کمیته‌های ده‌گانه مجموعه شهرداری قم از پیش از سال در حال برنامه‌ریزی برای فعالیت‌ها و در آماده‌باش برای خدمات‌رسانی هستند.

وی یکی از خدمات شهرداری در ایام نوروز را اسکان زائران و مسافران در بوستان‌های پیش‌بینی‌شده دانست و افزود: 7 بوستان ویژه در سطح مناطق هشتگانه و مبادی ورودی شهر جهت اقامت و اسکان زائرین و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: در این بوستان‌ها تسهیلات رفاهی مورد نیاز از قبیل سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه، سکوها، آلاچیق و سایر خدمات رفاهی مورد نیاز به همراه غرفه و جایگاه‌های ارائه خدمات فرهنگی در بوستان با رعایت حرمت و شئونات ماه مبارک رمضان پیش‌بینی‌شده است.

به گفته اصفهانیان مقدم، تاکنون حدود 50 هزار نفر در ایام نوروز از خدمات اسکان در سطح بوستان‌های در نظر گرفته شده استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/104


https://www.qom.ir/KCPQm