رفتن به محتوای اصلی

تقدیر ستاد اقامه نماز استان از وضعیت نمازخانه‌های بوستان‌های شهری قم

تقدیر ستاد اقامه نماز استان از وضعیت نمازخانه‌های بوستان‌های شهری قم
معاون ستاد اقامه نماز استان به همراه نماینده شهرداری قم در ستاد اقامه نماز استان، از وضعیت نمازخانه بوستان‌ها و کمپ‌های اقامتی شهر قم بازدید و از اقدامات تقدیر کردند.

به گزارش واحد خبر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، با توجه به حضور میلیونی زائرین و مسافران نوروزی به شهر قم و اقامت بخشی از این مسافران در بوستان‌ها و معابر شهری، برنامه‌ریزی به منظور اقامه نماز در بوستان‌های بزرگ و کمپ‌های اقامتی از ماه‌ها قبل از آغاز تعطیلات نوروز صورت پذیرفته و طی آن اقداماتی نظیر بهسازی ساختمان نمازخانه‌ها، تجهیز سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و روشنایی در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین با عنایت به‌ضرورت تکریم نمازگزاران اقداماتی از قبیل تهیه کف‌پوش و دیوار پوش مناسب، مهر، سجاده، تسبیح و صندلی ویژه نمازگزاران مسن و دارای معلولیت نیز صورت پذیرفته است.

بر همین اساس نمایندگان ستاد اقامه نماز استان به منظور بررسی و نظارت بر اقدامات انجام‌شده از وضعیت نمازخانه بوستان‌های منتخب شامل، بوستان فدک، شهید بنیادی، هاشمی، مهدی، سلام، علوی، غدیر و جوان بازدید و از تلاش‌های صورت پذیرفته در بحث ایجاد فضای مناسب و معنوی در بوستان‌ها و تکریم نمازگزاران قدردانی کردند.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/KePA5