رفتن به محتوای اصلی

اخبار

تجلیل از 2 دهه تلاش پیشکسوت‌ترین شهردار ایران

تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم

در حاشیه دیدار مجمع شهرداران کشور با آیت‌الله مروی تولیت آستان قدس رضوی، از 2 دهه تلاش دکتر سقائیان‌نژاد به‌عنوان پیش‌کسوت‌ترین شهردار کشور تجلیل شد.

معاون شهردار قم:

آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد/مشارکت بانوان در امورات شهر و شهرداری افزایش می‌یابد

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: یکی از اقدامات سال ۱۴۰۲، تدوین و ابلاغ آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم است که اجرای فاز نخست آن در سال جاری ادامه دارد.

همزمان با هفته زمین پاک؛

مراسم پاک‌سازی حریم شهر از پسماند با حضور دانش آموزان قمی برگزار شد

مراسم پاک‌سازی حریم و محدوده شهری با هدف مشارکت شهروندان و مسئولان در حذف آلودگی، رعایت نظافت عمومی و فرهنگ‌سازی زیست‌محیطی با حضور دانش آموزان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری قم:

اقدام تأسف‌بار آب منطقه‌ای در پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز شهری قم/نقش این چاه‌ها در جداسازی آب خام از آب شرب/بخش قابل‌توجهی از فضای سبز نابود می‌شود

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با انتقاد از اقدام غیرمسئولانه آب منطقه‌ای در پلمپ تعدادی از چاه‌های آبیاری فضای سبز شهری، گفت: این اقدام باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.

نائب رئیس شورای شهر قم:

اختصاص 10 هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال 1403

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر توسعه محلات کم برخوردار و رعایت عدالت و توازن در اجرای پروژه‌های عمرانی در همه مناطق و محلات گفت: تلاش شده با اختصاص ده هزار میلیارد ریال بودجه به این محلات فاصله توسعه‌ای بین محلات را کم کنیم.

سخنگوی آتش‌نشانی قم خبر داد:

نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به وقوع حادثه آتش‌سوزی در مجتمع 6 طبقه در بلوار جمهوری اسلامی، گفت: 23 نفر از همشهریان در این حادثه توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.

تقدیر امام‌جمعه قم از خدمات زیست‌محیطی و مدیریت پسماند شهرداری قم/ضرورت توجه آموزشی حوزه پسماند در مدارس و مساجد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قم از اقدامات صورت گرفته در حوزه خدمات زیست‌محیطی و مدیریت پسماند شهرداری قم تقدیر و تشکر کرد.

مورد در هر صفحه