رفتن به محتوای اصلی

مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند

مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: بر اساس 11 شاخص، مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل مشخص شدند.

مهدی برزویی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به شاخص بندی مناطق شهری در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اظهار داشت: با عنایت به ابلاغ برنامه عملیاتی ستاد مدیریت بحران مناطق هشتگانه در سال 1397 توسط دکتر سقائیان نژاد شهردار کلان‌شهر قم، برای نخستین بار در سطح شهرداری عملکرد ستاد مدیریت بحران مناطق هشتگانه در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گفته وی، در راستای ارزیابی فعالیت‌ها و اقدامات مناطق در چارچوب برنامه این عملیاتی بر اساس 11 شاخص در سال 1402 مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم ازجمله شاخص‌های مورد ارزیابی را تشکیل منظم جلسات ستاد مدیریت بحران منطقه و پیگیری مصوبات آن، هزینه کرد ردیف‌های اعتباری مدیریت بحران، برگزاری مانورهای دورمیزی و عملیاتی، رفع خطر آب‌گرفتگی‌های شهری، آموزش‌های ایمنی و مدیریت بحران و اقدامات شاخص و ویژه ذکر کرد.

برزویی خاطرنشان کرد: بر این اساس به ترتیب با عنایت به ارزیابی به‌عمل‌آمده، مناطق یک، سه، دو و هشت به‌عنوان مناطق برتر شناخته شدند و مابقی نیز با اختلافی ناچیز در رده‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/RMPDH