رفتن به محتوای اصلی

اخبار

معاون شهردار قم مطرح کرد؛

شهرداری هرروز شفاف‌تر از گذشته/قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: فراهم‌سازی بستر معاملات متوسط سازمان‌های شهرداری در سامانه یکپارچه معاملات و انجام معاملات از طریق آن یکی از اقدامات انجام‌شده در حیطه مسائل مالی و اقتصادی در شهرداری قم است.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قم:

پلمپ ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم/سواستفاده برخی گاراژدارها از زباله گردها/معضل زباله گردی اتباع غیرمجاز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: سال گذشته ۸۰ گاراژ با محوریت داخل بافت مسکونی شناسایی و پلمپ شد و با تکمیل مجتمع پردازش در جاده کوه سفید تمام گاراژها به این مرکز انتقال داده می‌شود.

پیام شهردار قم برای گرامیداشت روز ارتش/ امنیت کشور مرهون از جان گذشتگی سربازان وطن است

شهردار قم با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن روز ارتش، نقش و جایگاه این نهاد قدرتمند در جمهوری اسلامی ایران را در اتحاد با دیگر نیروهای نظامی و انتظامی، عامل رشد و عزت کشور دانست. 

مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح ساماندهی تجاری‌های پردیسان از ابتدای اردیبهشت‌ گفت: مالکان املاک تجاری در معابر ۱۶ متری و بالاتر تا پایان اردیبهشت فرصت دارند تا برای تعیین تکلیف ملک خود مراجعه کنند.

عضو شورای شهر قم:

5 المان بزرگ در دروازه های ورودی شهر قم در حال نصب است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به نصب پنج المان بزرگ در دروازه‌های ورودی شهر قم، گفت: طراحی دروازه 5 ورودی شهر قم بر اساس هویت دینی و انقلابی شهر قم انجام‌شده و در فاز نخست در ورودی تهران به قم نصب‌شده است.

احداث مقابر جدید در قطعات بحران و ممتاز آرامستان بهشت معصومه(س) قم

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری قم گفت: در سال گذشته 5 هزار قبر در قطعه بحران ،3500 قبر در قطعه ممتاز و همچنین 14 مقبره خانوادگی 24 نفره در آرامستان بهشت معصومه(س) احداث‌شده است.

کمبود فضای سبز در شهرها سبب اختلالات جدی در حیات شهروندان می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: فضاهای سبز شهری به‌عنوان جزء ضروری و لاینفک پیکره شهرها در متابولیسم آن‌ها نقش اساسی را دارند که کمبود آن‌ها می‌توانند اختلالات جدی در حیات شهرها به وجود آورد.