رفتن به محتوای اصلی

اخبار

آیت‌الله اعرافی مطرح کرد:

تقدیر از شهرداری قم در کادرسازی و مدیرپروری/آمادگی حوزه برای همکاری با شهرداری در مباحث معماری و هوش مصنوعی

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تقدیر از شهرداری قم در کادرسازی و مدیرپروری تصریح کرد: دانش فنی، اجرایی، برنامه‌ریزی برای فعالیت‌ها در جهان شهر و کلان‌شهر قم کار بزرگی است و آیندگان از تحولات قم و تربیت مدیران خوب از شهردار قم تقدیر خواهند کرد.

شهردار قم:

حوزه در مسائل شهر هوشمند و معماری به شهرداری کمک کند/تحقق 105 درصدی درآمد شهرداری قم در 1402

شهردار قم با تأکید بر اینکه مؤلفه شهر هوشمند، معماری و شهرسازی ازجمله مسائلی بوده که برای آن راهبرد و مصادیق وجود ندارد، گفت: حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها باید در این زمینه‌ها ورود کرده و کمک‌حال شهرداری باشند.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم:

آماده‌سازی ۵۷۰۰ پارکینگ هسته مرکزی شهر قم برای حضور زائران/کاشت حدود 500 هزار گلدان فصلی

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: نزدیک به ۵۷۰۰ جای پارک در پارکینگ طبقاتی زائر، بهار و پارکینگ شهید کاظمی پیش‌بینی‌شده است.

مدیرکل رفع تخلفات شهری شهرداری قم:

فعالیت 250 اکیپ رفع تخلفات شهری در نوروز 1403 در قم/60 متکدی و کارتن‌خواب جمع‌آوری شد

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم برنامه‌ها و اقدامات ویژه فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 را تشریح کرد و گفت: 150 اکیپ خودرویی و 100 اکیپ موتوری و پیاده در نقاط حساس شهری به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم:

آماده‌باش نوروزی 500 آتش‌نشان قمی و 100 دستگاه خودرو آتش‌نشانی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در ایام نوروز و ماه رمضان با ۵۰۰ نیروی عملیاتی و ۱۰۰ دستگاه خودرو در صحنه آمادگی کامل و استقرار لازم را در مکان‌هایی ازجمله بوستان‌ها، محل‌های اسکان، هتل‌ها و پارکینگ‌ها داریم.

مدیر منطقه چهار قم خبر داد:

اجرای 110000 متر رنگ‌آمیزی در سطح منطقه 4 قم/آماده‌سازی بوستان‌های منطقه برای خدمات نوروزی

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از رنگ‌آمیزی 110 هزار متر طولی جداول، پایه‌ها، المان‌ها و مبلمان شهری منطقه در آستانه نوروز خبر داد.

مدیر منطقه شش قم مطرح کرد؛

آماده‌باش 500 نیروی منطقه 6 قم همزمان با نوروز/بهره‌برداری از 3 ایستگاه سبز اتوبوس به‌زودی

مدیر منطقه شش شهرداری قم گفت: همزمان با ایام نوروز 500 نیروی پاکبان، باغبان و ستادی منطقه در آماده‌باش کامل بوده و در سطح منطقه به‌صورت شیفت بندی در حال خدمات‌رسانی هستند.