رفتن به محتوای اصلی

اخبار

عضو شورای شهر قم:

لزوم توسعه فضای سبز مبتنی بر توجه به تأمین پایدار منابع آبی

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: همان‌طور که توسعه فضای سبز باید در اولویت قرار گیرد، مدیریت منابع آب و استفاده از پساب نیز برای شهر قم با توجه به اقلیم خشک آن ضروری و مهم است.

اهالی هنر و رسانه قم در پویش «درخت دوستی بنشانیم» سهیم شدند/غرس درختان مثمر در بوستان لاله

جمعی از اهالی هنر و رسانه استان قم طی مراسمی به میزبانی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم در بوستان لاله گردهم آمده و با کاشت نهال کنار مقبره شهید گمنام در هفتمین دوره از پویش «درخت دوستی بنشانیم» شرکت کردند.

عضو شورای اسلامی شهر قم:

قم از شهرهای موفق در توسعه فضای سبز است/ضرورت اختصاص فضاهای ویژه بانوان در بوستان‌ها

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با اشاره به هفته درختکاری و لزوم توسعه آن گفت: توجه به بانوان و اختصاص بخشی از بوستان‌ها به بانوان در ایجاد شورونشاط اجتماعی و سلامت خانواده تأثیر مستقیم دارد.

مدیر منطقه دو قم:

چالش رهاسازی فاضلاب در برخی معابر منطقه 2 قم/ضرورت توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری در منطقه

مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: به‌منظور مدیریت پساب‌ها و ماندآب‌های شهری موجود در سطح منطقه دو، باید ۱۷ هزار ملک به شبکه آب و فاضلاب متصل شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم:

تقویت آتش‌نشانی قم به لحاظ نیروی انسانی ضرورت دارد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تأکید بر لزوم تقویت آتش‌نشانی به لحاظ نیروی انسانی گفت: ضوابط آتش‌نشانی در حیطه ساخت‌وساز به حمایت قانونی نیاز دارد.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم عنوان کرد؛

اختصاص بودجه ۱۵ میلیارد تومانی برای طرح محله مسجدمحور در قم

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: هم‌اکنون ۱۵ میلیارد تومان برای طرح محله مسجدمحور و نگاه به ظرفیت مساجد، بودجه اختصاص‌یافته است.

با مشارکت شهرداری قم و در آستانه ماه رمضان صورت گرفت؛

ضبط آیین ترتیل خوانی نوجوانان در حرم حضرت معصومه(س)

آیین ترتیل‌خوانی نوجوانان در حرم مطهر بانوی با مشارکت شهرداری قم برای پخش از شبکه‌های ملی و بین‌المللی در ماه مبارک رمضان ضبط و تولید شد.

مورد در هر صفحه