رفتن به محتوای اصلی

اخبار

رئیس شورای شهر قم:

تقدیر از تلاش‌های شهرداری قم در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان، برف زدایی از معابر و برگزاری انتخابات

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تقدیر از اقدامات شهرداری قم در مدیریت جشن‌های نیمه شعبان، انتخابات و بازگشایی معابر در زمان بارش برف گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی شهرداری شاهد اجرای برنامه‌ها بانظم و انضباط ویژه‌ای بودیم.

معاون شهردار قم تشریح کرد؛

گزارشی از صفر تا 100 اقدامات شهرداری قم در نیمه شعبان/سربلندی شهرداری قم در برنامه‌های نیمه شعبان، برف زدایی و برگزاری انتخابات

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم، بخشی از اقدامات و فعالیت‌های مجموعه‌های مختلف شهرداری قم همزمان با نیمه شعبان، برف زدایی و برگزاری انتخابات را تشریح کرد.

دریافت 800 اثر در ششمین جشنواره شهرنگار/اجرای طرح‌های کاشانه و اقاقیا همزمان با هفته درختکاری در قم

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: بیش از ۸۰۰ طرح توسط هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه رویداد بزرگ شهرنگار ارسال شد که رونمایی از آثار برتر در تاریخ 15 اسفندماه انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر؛

بهسازی 6 کیلومتر محور بافت تاریخی قم/ضرورت توجه به ظرفیت‌های درون‌زای بافت تاریخی

مدیرعامل سازمان بهسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر با اشاره به بهسازی و زیباسازی ۶ کیلومتر از بافت تاریخی، گفت: این اقدام در بهبود ظرفیت‌های گردشگری و افزایش ماندگاری زائران در قم مؤثر است.

مدیر سازمان میادین شهرداری قم مطرح کرد؛

گره تملکات و تصرفات میدان تره‌بار شهید مطهری قم در حال باز شدن است/تداوم تملک و تخریب املاک واقع در مسیرگشایی میدان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: تداوم تملک و تخریب املاک واقع در محدوده میدان قدیم تره‌بار با هدف آزادسازی کامل عرصه انجام خواهد شد.