رفتن به محتوای اصلی

اخبار

شهردار قم:

حجم سنگین تملکات پروژه‌های عمرانی در 1402 برای شهرداری قم/لزوم تسریع در تملکات میدان شهید مطهری

شهردار قم گفت: شهرداری قم در سال جاری حجم سنگینی از پروژه‌های تملکی را به دوش می‌کشد و در عین حال باید برای تأمین مصالح پروژه‌های عمرانی نیز اقدام کند.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم خبر داد:

تدوین دستورالعمل ساماندهی مشاغل ناسازگار شهری در قم/تدوین شیوه‌نامه اعلام قیمت محصولات کشاورزی در بازارهای تحت نظر شهرداری

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: یکی از مأموریت‌های سازمان، مسئله ساماندهی مشاغل است که در این حوزه برای برخورد مطابق قوانین با برخی از مشاغل ناسازگار شهری، برنامه‌ای تدوین‌شده است.

این روزها در اصلاح میدان آزادگان قم چه می‌گذرد؟/شرایط حرکتی میدان بهبود می‌یابد

سرپرست اداره کل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم، اقدامات اصلاح هندسی و دلایل اجرای پروژه عمرانی در میدان آزادگان را تشریح کرد.

مدیر منطقه هشت قم خبر داد:

انجام فاز سوم توسعه روشنایی بوستان غدیر قم/پیش‌بینی 70 میلیارد ریال برای روشنایی بوستان در 1403

مدیر منطقه هشت شهرداری قم از انجام عملیات توسعه روشنایی بوستان غدیر با نصب 200 پایه روشنایی و اعتباری بالغ‌بر 42 میلیارد ریال خبر داد.

طی مطالعاتی مشخص شد؛

۴۰ درصد تصادفات موتورسیکلت‌سواران در قم در شب رخ می‌دهد

مدیرکل مطالعات و برنامه‌ریزی حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: ۴۰ درصد تصادفات موتورسیکلت در قم در شب رخ می‌دهد و حدود نیمی از تلفات موتورسیکلت‌سواران به دلیل ضربه به سر و استفاده نکردن از کلاه ایمنی بوده است.

با آغاز ماه مبارک شعبان صورت گرفت؛

نصب ۸۰۰۰ متر ریسه نوری در بلوار پیامبر اعظم (ص) قم

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: در راستای زیباسازی و نورپردازی سطح شهر و همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان، ۸ هزار متر ریسه‌ نوری در بلوار پیامبر اعظم(ص) و ۲ هزار متر دیوارنگاره در تونل غدیر اجرا شده است.