رفتن به محتوای اصلی

اخبار

توضیحات معاون شهردار قم درباره خرید میدل‌باس/۳۵ دستگاه اتوبوس نو خریداری می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: منحصر بودن تولید میدل‌باس تنها به یک شرکت داخلی و اتفاقات ماه‌های اخیر این شرکت سبب شد خرید میدل‌باس برای شهر قم به تعویق بیفتد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم خبر داد:

رونمایی از سامانه «اتوبوس من»/سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها در قم منظم شد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: سامانه «اتوبوس من» راه‌اندازی شده است که شهروندان با استفاده از آن با پنج روش می‌توانند نسبت به مکان اتوبوس‌های سطح شهر آگاه شوند.

رئیس شورای شهر قم:

هیچ مانعی برای ارتباط مستقیم شهروندان با شورای شهر قم وجود ندارد

رئیس شورای شهر قم با بیان اینکه هیچ مانعی برای ارتباط مستقیم شهروندان با این شوراوجود ندارد، گفت: درب شورای اسلامی شهر به روی همه مردم باز است و شهروندان قمی می‌توانند برای بیان انتقادات و پیشنهادات حتی با ارتباط تلفنی نکات خود را بیان کنند.

نایب‌رئیس شورای شهر قم:

مشکلات مردمی نقش مهمی در تدوین بودجه شهرداری قم دارند

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه بودجه شهر قم بر اساس مشکلات مردم پیش‌بینی می‌شود، گفت: با تلاش مدیریت شهری، اقدامات و پروژه‌های عمرانی و فرهنگی خوبی در سطح شهر انجام گرفته و برای سال آینده نیز برنامه‌ریزی و بودجه مناسبی لحاظ شده است.

مدیر منطقه 3 شهرداری قم خبر داد:

اتمام پروژه احداث کمربندی حریم راه‌آهن در منطقه 3 قم در سال 1403

مدیر منطقه 3 شهرداری قم با اشاره به اتمام اجرای پروژه کمربندی حریم راه‌آهن قم با ۲۰ هزار مترمربع مساحت در سال آینده گفت: این پروژه باهدف دسترسی مناسب مراجعه‌کنندگان به گمرک و کاهش بار ترافیکی بلوار شهید خداکرم اجرایی می‌شود.

عضو شورای شهر قم:

درختان مثمر جایگزین درختان غیر مثمر در قم می‌شوند

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با بیان این که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، درختان مثمر جایگزین درختان غیر مثمر می‌شوند، گفت: یکی از برنامه‌های مهم کاشت درختان عناب، توت و انجیر است.