رفتن به محتوای اصلی
۷ بهمن, ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۵
مدیر منطقه 3 شهرداری قم خبر داد:

اتمام پروژه احداث کمربندی حریم راه‌آهن در منطقه 3 قم در سال 1403

آغاز پروژه احداث کمربندی حریم راه‌آهن در منطقه 3 قم در سال 1403
مدیر منطقه 3 شهرداری قم با اشاره به اتمام اجرای پروژه کمربندی حریم راه‌آهن قم با ۲۰ هزار مترمربع مساحت در سال آینده گفت: این پروژه باهدف دسترسی مناسب مراجعه‌کنندگان به گمرک و کاهش بار ترافیکی بلوار شهید خداکرم اجرایی می‌شود.

به گزارش شهرنیوز، مهرداد روحانی ‌وزیری در نشست پاسخگویی مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر به مطالبات مردمی که در مسجد حضرت فاطمه معصومه(س) منطقه ۳ برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری پروژه‌های متعددی در این منطقه صورت گرفت که برخی از این پروژه‌ها در حال اجراست.

وی با بیان اینکه یکی از پروژه‌های شاخص منطقه، بهسازی، زیرسازی و روکش آسفالت بلوار شهید خداکرم بود، افزود: یکی از پروژه‌های بزرگ منطقه که در سال آینده به بهره برداری می‌رسد، پروژه کمربندی حریم راه‌آهن است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: این پروژه در فاز نخست مساحتی بالغ‌بر 100 هزار مترمربع دارد و با هزینه آسفالت 300 میلیارد ریال پیش‌بینی اولیه این پروژه است و این کار باهدف دسترسی مناسب مراجعه‌کنندگان به گمرک و کاهش بار ترافیکی بلوار شهید خداکرم اجرایی می‌شود.

وی به اجرای پروژه لوله‌گذاری انتقال آب‌های سطحی خیابان شهید بافقی اشاره کرد و گفت: این پروژه از اقدامات بسیار مهم منطقه۳ بوده که در فصل بارندگی دچار آب‌گرفتگی می‌شد که هم‌اکنون این موضوع برطرف شده است.

روحانی وزیری اضافه کرد: پروژه عملیات زیرسازی و آسفالت مسیر بلوار شهید سلیمانی و اصلاح مسیرهای ورودی به بلوار شهید سلیمانی ازجمله پروژه‌های انجام‌شده است که باهدف جلب رضایت مردم و تسهیل در عبور و مرور، پوشش و زیرسازی روکش آسفالت معابر و خیابان‌های منطقه ۳ صورت گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تشییع و تدفین شهید گمنام در یکی بوستان‌های این منطقه نیز از فعالیت‌های فرهنگی مجموعه با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم بود که زینت‌بخش این منطقه شد.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/ykPQ3