رفتن به محتوای اصلی

اخبار

معاون شهردار قم:

اتوبوس‌های شهری قم تا سال آینده به 300 دستگاه می‌رسد/24 دستگاه اتوبوس در حال بازسازی‌ است

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از افزایش اتوبوس‌های ناوگان اتوبوس‌رانی شهر قم به حدود 300 دستگاه تا سال آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر نیز 24 دستگاه در مرحله اورهال و بازسازی است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی قم:

سامانه سوخت‌گیری سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم در کشور کم‌نظیر است

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با تأکید بر بروز کمترین خطا در سامانه سوخت‌گیری سازمان گفت: سامانه محاسبه میزان سوخت موردنیاز و هزینه آن در سازمان اتوبوس‌رانی قم در کشور کم‌نظیر بوده و کمترین خطای محاسباتی را دارد.

مدیریت شهری قم دغدغه اجرای برنامه‌های فرهنگی دارد

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است، اما زیرساخت لازم برای اجرایی شدن این مهم هنوز فراهم نشده و با شرایط ایده آل فاصله داریم.

رئیس شورای شهر قم:

دشمنان با اقدامات تروریستی نمی‌توانند اعتماد بین مردم و نظام را از بین ببرند

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: امنیت و عزت ایران دائمی است و هیچ دشمنی نمی‌تواند اعتماد بین مردم و نظام جمهوری اسلامی را با حملات تروریستی از بین ببرد.

عضو شورای شهر قم:

تلاش مدیریت شهری قم برای ایجاد زیرساخت‌های لازم و متناسب امور خانواده‌

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با بیان موفقیت بانوان کارمند در مجموعه مدیریت شهری گفت: در تلاش هستیم زیرساخت‌های مورد نیاز خانواده‌ها و بانوان در شهر را ایجاد کنیم.

عامل حل مسائل بانوان همدلی، مشارکت و حضور عفیفانه و فعال آنان است

مسئول امور بانوان شهرداری قم گفت: در مسائل امور بانوان خانواده شهرداری قم، عامل مهم پیگیری مطالبات و حل مشکلات و رسیدن به موفقیت‌ها در محیط کار همدلی، مشارکت و حضور عفیفانه و فعال بانوان است.

همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن برگزار شد؛

غبارروبی مضجع شریف فاطمه معصومه(س) توسط بانوان شهرداری قم

مراسم گرامیداشت مقام زن و غبارروبی مضجع شریف فاطمه معصومه(س) ویژه بانوان کارمند شهرداری قم در حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

مورد در هر صفحه