رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم:

افزایش ۵ برابری اوراق مشارکت قطار شهری قم/پرداخت 500 میلیارد تومان صورت‌وضعیت پیمانکار مترو از ابتدای سال

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم گفت: طی هفت ماه ابتدایی سال، سازمان ۵۰۰ میلیارد تومان صورت‌وضعیت را پرداخت کرده است و مبلغ مصوب شده برای اوراق مشارکت نیز افزایش پنج برابری دارد.

برخورد قاطع با هرگونه اجرای نماهای خارج از عرف در قم/تخلف نمای 4 ساختمان اصلاح شد

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از برخورد قاطع با هرگونه اجرای نمادهای مغایر با اصول و ضوابط معماری اسلامی ایرانی و نمای رومی خبر داد.

معاون شهردار قم خبر داد:

پایان زیرسازی فاز پنجم عمار یاسر تا یک ماه آینده

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه زیرسازی در پروژه فاز پنج عمار یاسر به‌خوبی در حال انجام است، گفت: زیرسازی و جدول‌گذاری آسفالت طی یک ماه آینده به پایان خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد:

نوسازی سیستم مخابراتی و ارتباطی آتش‌نشانی قم/مجموعه آموزشی سازمان احداث می‌شود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: با پیگیری‌های انجام‌ شده با محوریت سازمان فاوا، بی‌سیم‌ها تا پایان سال به شکل دیجیتال درمی‌آید که امکان استفاده از آن‌ها در نقاط کور نیز وجود دارد.

عزم سازمان میادین شهرداری قم برای توزیع عادلانه خدمات در سطح مناطق 8گانه

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: افزایش و توزیع عادلانه ارائه خدمات در سطح مناطق 8گانه در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

تأثیر آلودگی‌های بصری سطح شهر بر نشاط و آرامش شهروندان؛

زشت و زیبا در شهر/برنامه جامع زیباسازی شهرداری قم تدوین می شود

وقتی آلودگی‌های بصری بر ذهن، روح و روان مردم شهر تأثیر بگذارد، بهره‌مندی آن‌ها از امکانات شهر کاهش‌یافته و نمی‌توانند زیبایی‌های شهری را به خوبی درک کنند.