رفتن به محتوای اصلی
۱۱ آذر, ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۹
مدیرکل طرح‌های توسعه شهری قم مطرح کرد؛

طراحی شهری اراضی بادیان در ورودی شهر قم

طراحی شهری اراضی بادیان در ورودی شهر قم
مدیرکل طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم گفت: طراحی شهری اراضی بادیان در مجاورت ۷۲ تن با بلوک شهری ۱۲۰ هکتار که محدوده طرح قرار دارد، ابلاغ شد.

علیرضا بافرانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار داشت: فهرستی از پروژه‌های شهری که از سنوات قبل باقیمانده بود، بررسی‌شده و اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اتمام آن‌ها انجام شد.

به گفته وی، ساماندهی اراضی ورودی قم-تهران از سال ۹۱ در دست اقدام بود که سال گذشته اقدامات لازم با شتاب بیشتری برای گرفتن نقشه انجام و به منطقه ابلاغ شد.

 مدیرکل طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم تصریح کرد: پروژه میدان مطهری از سال ۹۸ در دست اقدام است که کاربری و شبکه معابر آن تعریف و به کمیسیون ماده پنج ارجاع داده‌شده است، اکنون در بسته‌های اقتصادی قرار دارد که در کمیته ارتقای معابر، مشاور حضور می‌یابد تا نظر نهایی خود را ارائه دهد.

وی در خصوص اقدامات انجام‌گرفته در زمینه کنترل نمای ساختمان‌های شهر افزود: پنج کمیته نماهای شهری از ابتدای سال تشکیل که در هر جلسه سه پرونده مطرح‌شده است و پس از بررسی در کمیته شهری چنانچه ساختمانی ویژه باشد، ازجمله ساختمان‌هایی که بودجه دولتی دارند، در کمیته استان مطرح می‌شود.

 بافرانی بیان کرد: طرح شهری اراضی بادیان در مجاورت ۷۲ تن با مساحت ۱۲۰ هکتار که در محدوده طرح قرار دارد و در آن بیشتر کاربری گردشگری و نمایشگاهی تعریف‌شده است، ابلاغ شد.

 انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/tQPl6