رفتن به محتوای اصلی

اخبار

معاون ترافیک شهرداری قم:

لزوم ارتقای سطح خدمات و بهسازی پایانه خرمشهر قم با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر بهسازی و ارتقاء سطح کیفی هرچه سریع‌تر پایانه خرمشهر گفت: این پایانه دارای پتانسیل بالایی در جهت ایجاد رفاه و سهولت در استفاده شهروندان از حمل‌ونقل عمومی دارد که نیازمند همکاری همه دستگاه‌های مرتبط است.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم:

روزانه 28 میلیون مترمربع در سطح شهر قم نظافت و رفت‌وروب می‌شود

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: در حوزه نظافت شهری در 24 ساعت حدود 650 تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری و 28 میلیون مترمربع نظافت شهری به طور روزانه انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم مطرح کرد؛

کاهش حریق منازل و افزایش حریق اصناف و واحدهای تجاری در قم/آسانسور صدرنشین حوادث شهری

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه حریق منزل در قم روند کاهشی داشته است، گفت: با وجود اقدامات انجام‌گرفته طی ده سال گذشته برای پیشگیری از حریق ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها شاهد روند کاهشی بوده‌ایم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری قم:

پارک‌سوار شمالی قم به پایانه تبدیل شود/انتقاد از استقرار تانکرهای شیمیایی در پارک‌سوار شمالی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با بیان اینکه به دنبال تثبیت پارک‌سوار شمالی هستیم، گفت: پارک‌سوار شمالی باید به پایانه تبدیل شود.

ظرفیتی برای آموزش نیروی انسانی متخصص در مرکز علمی و کاربردی شهرداری قم/تحصیل ۳۵۰ دانشجو در ۲۳ رشته

مرکز آموزشی علمی و کاربردی شهرداری قم با ارائه خدمات آموزشی متناسب با بازار هدف، بیش از هزار نفر فارغ‌التحصیل روانه بازار کار کرده است.

مدیر منطقه سه قم:

احداث کمربندی جدید در بلوار شهید خداکرم قم/نصب 4 سامانه کنترل هوشمند سرعت در این بلوار

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: در راستای کاهش بار ترافیکی در بلوار شهید خداکرم، کمربندی در حریم ریل آهن طراحی شده و تا اوایل سال 1403 به بهره‌برداری می‌رسد.