رفتن به محتوای اصلی

اخبار

معاون استاندار قم :

تقدیر از اقدامات انجام‌شده در حوزه مدیریت پسماند قم/ضرورت اتخاذ تصمیمات حوزه پسماند برای چشم‌اندازهای 20 ساله

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تقدیر از اقدامات انجام‌شده در حوزه مدیریت پسماند گفت: زیرساخت‌های مناسبی در حوزه مدیریت پسماند تهیه‌شده و ضروری است هوشمندانه از ظرفیت‌های موجود بهره‌برداری کنیم.

لزوم استفاده از گودهای آجرپزی برای تخلیه پسماندهای عمرانی و ساختمانی قم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: با توجه به محدودیت زمین در محدوده و حریم شهر جهت تخلیه پسماندهای عمرانی ساختمانی، پیشنهاد می‌شود از گودهای آجرپزی اطراف شهر استفاده شود .

بازدید اعضای کارگروه پسماند استان از پروژه‌های مدیریت پسماند قم

اعضای کارگروه مدیریت پسماند استان از محدوده‌های " چاله کوره پزخانه های جاده کاشان" و "مجتمع پردازش پسماند البرز" ، بازدید و به بررسی پروژه‌های حوزه مدیریت پسماند پرداختند.

مدیر منطقه 4 قم خبر داد:

رشد 50 درصدی تحقق بودجه منطقه 4 شهرداری قم/رفت‌وروب شبانه‌روزی 660 هکتار در سطح منطقه

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی تحقق بودجه این منطقه، گفت: تعداد پروژه‌های عمرانی در منطقه چهار افزایش قابل‌توجهی داشته است.

توجه به گفتمان‌سازی توسط رسانه‌ها/برگزاری آوردگاه‌های رسانه‌ای ارتقاء سطح تولیدات رسانه‌ای را به‌دنبال دارد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، توجه به لزوم گفتمان‌ سازی توسط رسانه‌ها را مطرح کرد و گفت: ورود رسانه در ابعاد تخصصی موضوعات مختلف می‌تواند منجر به بهبود شرایط و امیدآفرینی شود.

پروژه بوستان شهدای گمنام قم در حال رسیدن به مراحل پایانی

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر تکمیل بوستان شهدای گمنام به‌عنوان یکی از اولویت‌های شهرداری قم گفت: از سال 97 سالانه از 2 تا 3 میلیارد تومان ردیف بودجه ویژه برای ساخت، تجهیز و تکمیل بوستان شهدای گمنام در منطقه چهار تعیین‌شده است.

کاهش عرض مسیرهای ترافیکی قم براساس آئین‌نامه طراحی راه‌های شهری

مدیرکل مطالعات و برنامه‌ریزی حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در راستای اجرای آیین‌نامه طراحی راه‌های شهری، عرض بعضی بلوارهای شهر قم کاهش پیدا می‌کند.