رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری قم:

کاشت گونه‌های گیاهی در شهر قم علمی است/قطع درختان آسیب‌زا به مستحدثات شهروندان

مدیرعامل سازمان سیما،‎ منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: گونه‌های گیاهی جدیدی متناسب با شرایط اقلیمی در شهر قم بر مبنای نظریات علمی و تخصصی کاشته شده است.

توجه به معیارهای معماری ایرانی اسلامی در پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهر قم

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: در پروژه‌های سرمایه‌گذاری مسکن در اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان، توجه به معماری ایرانی و اسلامی مدنظر قرار گرفته است.

رئیس شورای شهر قم:

توجه به فرهنگ عمومی عامل توسعه همه جانبه شهر است

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به آمادگی مدیریت شهری در زمینه همکاری با همه نهادها در جهت توسعه فرهنگ عمومی، گفت: ارتقای فرهنگ عمومی، گام نخست توسعه و ارتقاء فرهنگ یک شهر و کشور است.

معاون شهردار قم:

کاهش سرعت در محورهای حادثه‌خیز قم اجرایی می‌شود/اجرای ایمن‌سازی عبور عرضی عابران پیاده

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از کاهش سرعت در محورهای پرحادثه خبر داد و گفت: کاهش سرعت در محورهای پر حادثه در دستور کار قرارگرفته است.

عضو شورای شهر قم:

موتورسیکلت چالش ترافیکی شهر قم است/ضرورت افزایش آموزش در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: امروز موتورسیکلت‌ها یکی از چالش‌های ترافیکی شهر قم است که نیاز است برای آن راهکاری اندیشیده شود.

معاون شهردار قم:

آموزش و همکاری در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دغدغه مدیریت شهری قم است

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: آموزش یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری بوده که باید با کمک نهادهای فرهنگی به‌صورت جدی به آن ورود کنیم.

عضو شورای شهر قم:

بودجه 1403 شهرداری قم در آموزش حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی افزایش یابد

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با تأکید برافزایش بودجه آموزش در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سال 1403 گفت: ارتقاء فرهنگ تنها با آموزش و ایجاد بسترهای مناسب برای کارهای فرهنگی امکان دارد.

عضو شورای شهر قم:

نمای ساختمان‌ها تابلویی از فرهنگ شهر است/رقم خوردن سرنوشت شهروندان با فرهنگ عمومی و شهرسازی

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم هر مجتمع زیستی را یک عامل تمدن ساز دانست و گفت: نمای تک‌تک ساختمان‌ها که امروز در شهر قم احداث می‌شود تابلویی است که در بلندمدت بر فرهنگ قم تأثیر خواهد گذاشت.

مورد در هر صفحه