رفتن به محتوای اصلی

اخبار

تقدیر رئیس‌کل دادگستری و فرمانده انتظامی استان از شهردار قم/تقدیر از تلاش‌ها در پیشگیری و کاهش آسیب‌های حوزه رانندگی

رئیس‌کل دادگستری و فرمانده انتظامی استان قم از تلاش‌های دکتر سقائیان نژاد و شهرداری قم در پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی حوزه سوانح رانندگی و گسترش فرهنگی ترافیکی تقدیر کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

ساماندهی 7 ورودی شهر قم به شهرداری واگذار شود

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر صدور مجوزهای لازم از طرف استان برای ساماندهی ورودی‌های شهر قم گفت: در قالب برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت به‌صورت برنامه اجرایی و با در نظر گرفتن بودجه برنامه‌ریزی کنیم.

معاون شهردار قم:

مجوز ساخت‌وساز در شهر قم ۱۵ روزه صادر می‌شود/تأییدیه‌های نظام‌مهندسی جز فرایند صدور پروانه در شهرداری نیست

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم از صدور مجوز ساخت‌وساز در مدت ۱۵ روز خبر داد و گفت: چنانچه حدود درخواست شهروند در طرح تفصیلی بگنجد و امور مربوط به نظام‌مهندسی به‌موقع انجام شود، صدور پروانه در مدت دو هفته‌ انجام خواهد شد.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل شهرداری قم خبر داد:

اجرای ۲ هزار مترمربع خط‌کشی عابر پیاده مقابل مدارس شهر قم/ایمن‌سازی 10 نقطه در هر منطقه شهری

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: بیش از دو هزار مترمربع خط‌کشی عابر پیاده مقابل مدارس در سطح مناطق شهری اجرا می‌شود.

نائب رئیس شورای شهر قم:

ورودی‌های شهر قم باید هویت بخش باشد/ضرورت آغاز اقدامات زیربنایی برای ساماندهی ورودی‌ها

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در کنار ایجاد المان‌های هویتی در ورودی‌های شهر قم، باید ساماندهی کاربری‌ها، بهبود سیما و منظر شهری و حل معضلات ترافیکی در دستور کار قرار گیرد.

ساماندهی ورودی‌های شهر قم نیازمند هم افزایی و بین دستگاهی است

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر لزوم زمان‌بندی و تعیین الگوی مشخص برای ساماندهی ورودی‌های شهر گفت: برای ساماندهی ورودی‌های شهر قم نیاز به هم‌افزایی و ورود همه دستگاه‌ها و ارگان‌های استان داریم.