رفتن به محتوای اصلی

اخبار

خدمت‌رسانی شهرداری قم در بوستان‌ها همزمان با ماه رمضان/افزایش 20 درصدی تولید پسماند در شب عید

رئیس کمیته اجرایی منطقه چهار ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم گفت: نیرو‌های خدمات شهری و فضای سبز شهرداری قم از زمان نزدیک به غروب تا افطار و پس از آن در بوستان‌های شهر مستقر و در آماده‌باش هستند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم:

آماده‌سازی پایانه‌های مسافربری قم از اوایل اسفندماه برای نیمه شعبان و نوروز 1402/تغییر و ساماندهی سیما و منظر پایانه 72 تن

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: اقداماتی در جهت رنگ‌آمیزی جداول، روکش آسفالت، مرمت پایانه‌ها، تعمیر و تجهیز سرویس‌های بهداشتی و ساماندهی نمازخانه‌ها در جهت رفاه مسافران انجام شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم مطرح کرد:

ایجاد امید و نشاط اجتماعی با اجرای طرح‌های موفق سیما و منظر شهری در قم/تقدیر از تحولات چشمگیر سیما و منظر قم

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: تحولات بسیار چشمگیری در سیما و منظر شهری و فضای سبز قم نسبت به سال‌های گذشته اتفاق افتاده است.

همزمان با نوروز و ماه مبارک رمضان؛

برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در قم/برپایی جشن‌های قرآنی و برگزاری سرود و تئاتر خیابانی

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم، اقدامات متعددی را در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و ... برای شهروندان، زائرین و مسافرین دنبال می‌کند.

رئیس کمیته اسکان و زیباسازی ستاد خدمات سفر شهرداری قم:

تشریح اقدامات شهرداری قم به مناسبت نوروز ۱۴۰۲/از نصب 60 المان جدید تا نورپردازی میادین اصلی شهر

رئیس کمیته اسکان و زیباسازی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم، فعالیت‌ها در راستای فرارسیدن فصل بهار و نوروز ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم:

تلاش کمیته‌های ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری قم قابل‌تقدیر است/تلاش همه‌جانبه و جهادی شهرداری قم در ایام نوروز

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: تلاش‌های ستادهای 8 گانه و کمیته‌های ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری و خدمت‌رسانی به زائرین و مسافرین در ایام نیمه شعبان و نوروز قابل‌تقدیر است.

مدیرکل رفع تخلفات شهری شهرداری قم مطرح کرد:

برخورد با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز در ایام نوروز

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با اشاره به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در ایام تعطیلی توسط برخی افراد سودجو گفت: با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز و خارج از محدوده به‌صورت جدی برخورد می‌شود.

استقرار واحدهای آتش‌نشانی قم در بوستان‌ها و مکان‌های اسکان نوروزی

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از استقرار واحدهای آتش‌نشانی در بوستان‌ها و مکان‌های اسکان نوروزی همزمان با موج دوم سفرها و پایان دور اول سفرها خبر داد.