رفتن به محتوای اصلی
۵ فروردین, ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۳

استقرار واحدهای آتش‌نشانی قم در بوستان‌ها و مکان‌های اسکان نوروزی

استقرار واحدهای آتش‌نشانی قم در بوستان‌ها و مکان‌های اسکان نوروزی
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از استقرار واحدهای آتش‌نشانی در بوستان‌ها و مکان‌های اسکان نوروزی همزمان با موج دوم سفرها و پایان دور اول سفرها خبر داد.

به گزارش واحد خبر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، علی زندیه با اشاره به استقرار نیرو و خودروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی در محل‌های اسکان نوروزی اظهار داشت: با توجه به پایان دور اول تعطیلات، شاهد موج بازگشت مسافران و اقامت آن‌ها در بوستان‌ها و سالن‌های شهر قم هستیم که به‌منظور ایمنی هرچه بهتر زائرین و مسافرین شهر کریمه اهل‌بیت(س) خودروهای آتش‌نشانی در ورودی بوستان‌ها و محل‌های تجمع استقرار پیدا کرده‌اند.
وی با بیان اینکه به جهت جلوگیری از حوادث گازگرفتگی و آتش‌سوزی در چادرها، خودرو‌ها مجهز به دوربین‌های حرارت‌سنج و دستگاه‌های aft هست، افزود: آتش‌نشانان به‌صورت گشت زنی در بین چادرها به مسافرینی که داخل چادر پیک‌نیک روشن کنند هشدار می‌دهند.
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم مکان‌های استقرار نیروهای آتش‌نشانی را سالن حیدریان و سالن رضائیان، سالن ظهور، مهدیه اصفهانیان، سالن طاهریان، بوستان فدک، بوستان مهدی، بوستان امام رضا(ع)، بوستان نیایش، پارکینگ 4مسجد جمکران ذکر کرد.
انتهای پیام/


منبع مطلب: واحد خبر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم
https://www.qom.ir/nSN9