رفتن به محتوای اصلی

آموزش 1550 نفر دانش‌آموز قمی در حوزه ایمنی و مدیریت بحران

آموزش 1550 نفر دانش‌آموز قمی در حوزه ایمنی و مدیریت بحران
مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: هزار و 550 دانش‌آموز قمی در اردیبهشت‌ماه سال جاری آموزش حوزه ایمنی و مدیریت بحران گذراندند.

مهدی برزویی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به همکاری مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری با اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص ارائه خدمات آموزشی ایمنی و مدیریت بحران به دانش‌آموزان شهر قم در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اظهار داشت: در اردیبهشت‌ماه سال جاری و در قالب دو طرح آموزشی مدرسه آماده و کودکان آماده در مدرسه (کام) به بیش از 1550 نفر دانش‌آموز خدمات آموزشی ارائه‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: در قالب مرکز آموزش‌های کام که با همکاری سازمان آتش‌نشانی، سازمان مدیریت پسماند و سازمان پارک‌ها و فضای سبز راه‌اندازی شده، تعداد 990 نفر دانش‌آموز (معادل 2970 نفر ساعت) در اردیبهشت‌ماه از خدمات این مرکز استفاده کردند.

به گفته مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم، همچنین در قالب طرح مدرسه آماده که ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه  و با همکاری سازمان آتش‌نشانی و جمعیت هلال‌احمر استان برنامه‌ریزی و اجرایی شده، تعداد560 نفر  دانش‌آموز (معادل 1840 نفر ساعت) در این طرح آموزشی شرکت کردند.

وی ادامه داد: مجموعاً در قالب این دو طرح آموزشی 4810 نفر ساعت دانش‌آموزان از خدمات آموزشی ایمنی و مدیریت بحران بهره برده‌اند.

انتهای پیام/


https://www.qom.ir/u8N8