رفتن به محتوای اصلی
۱۶ اسفند, ۱۴۰۱ / ۲۲:۱۱
شهردار قم خبرداد؛

حضور گسترده و میلیونی زائران در قم/راه‌اندازی بیش از 2 هزار سرویس بهداشتی برای خدمت‌رسانی به زائران

مطلب بدون عنوان 548
شهردار قم با اشاره به برنامه‌های آماده‌سازی شهر قم برای برگزاری جشن‌ها و مجموعه برنامه‌های میلاد حضرت صاحب الزمان(عج)، خاطرنشان کرد: از حدود 4 ماه قبل 11 ستاد و کمیته‌های هشتگانه شهرداری قم با فعالیت شبانه‌روزی بیش از 3 هزار نفر آغاز به کار کرده است.

به گزارش شهرنیوز، دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد همزمان با شب نیمه شعبان در گفت‌وگوی زنده با شهروندان، با اشاره به فضائل این شب عزیز و انتظار فرج حضرت ولی عصر(عج)، اظهار کرد: طبق فرموده رسول گرامی اسلام(ص) بالاترین عبادات انتظار فرج است.

وی با اشاره به اینکه مردم برای ادامه زندگی خود نیازمند امید هستند، مطرح کرد: امام زمان(عج) تبلور امید و ناظر بر اعمال و افکار ما هستند.

شهردار قم با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری قم تلاش کرده است زمینه‌های خدمت‌رسانی و آرامش را در این شب عزیز برای مردم فراهم کند، عنوان کرد: اهمیت نیمه شعبان کم‌تر از شب قدر نیست و امیدواریم فعالیت‌های مجموعه خدمات شهری در راستای فراهم کردن زیرساخت‌ها برای همشهریان و زائرین مورد قبول درگاه الهی قرار بگیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های آماده‌سازی شهر قم برای برگزاری جشن‌ها و مجموعه برنامه‌های میلاد حضرت صاحب الزمان(عج)، خاطرنشان کرد: از حدود 4 ماه قبل 11 ستاد و کمیته‌های هشتگانه شهرداری قم با فعالیت شبانه‌روزی بیش از 3 هزار نفر آغاز به کار کرده است.

دکتر سقائیان‌نژاد ادامه داد: آماده‌سازی مسیر، راه‌اندازی بیش از 2 هزار سرویس بهداشتی، آسفالت معابر، حمل و نقل رایگان، استقرار و سامان‌دهی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی ازجمله اقدامات شهرداری قم در این مدت بوده است.

وی از همکاری سایر شهرداری‌ها یاد کرد و گفت: بیش از 8 شهرداری از شهرهای دیگر معین شهرداری قم قرارگرفته‌اند و ماشین‌آلات، تجهیزات و نیروهای انسانی خود را برای نیمه شعبان اعزام کرده‌اند.

شهردار قم اضافه کرد: تاکید شده است تمام مراحل خدمت‌رسانی با اخلاص و با نیت رضایت خداوند انجام شود، چراکه خدمت در چنین عرصه‌ای توفیق بزرگی است.

وی با بیان اینکه امسال نخستین سال نیمه شعبان بعد از پایان محدودیت‌های کرونایی است، تصریح کرد: پیش‌بینی‌ها مبنی بر این است که در نیمه شعبان امسال شاهد حضور گسترده و میلیونی زائران در قم باشیم.

دکتر سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه هماهنگی خوبی میان ادارات استان برای برپایی جشن نیمه شعبان وجود دارد، یادآور شد: از ماه‌ها قبل جلسات متعددی با محوریت استانداری قم برگزار شده است و نیروی انتظامی، بهداشت و درمان و سایر ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌ها به صورت جدی پای کار آمده‌اند.

انتهای پیام


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/ngN4