رفتن به محتوای اصلی

هشدار نارنجی هواشناسی برای شهر قم / زائران به توصیه‌های ایمنی توجه کنند

هشدار نارنجی هواشناسی برای شهر قم / زائران به توصیه‌های ایمنی توجه کنند
هواشناسی استان قم برای روزهای شنبه و یکشنبه هشدار نارنجی بارش برف، باران و برودت هوا صادر کرد.

به گزارش شهرنیوز، اداره کل هواشناسی استان قم برای روزهای شنبه و یکشنبه اخطار نارنجی مبنی بر کاهش محسوس دما و بارش برف و باران صادر کرده است. بر این مبنا، مرکز پدافند غیرعامل شهرداری قم نیز با صدور اطلاعیه‌ای از شهروندان و زائران نیمه شعبان خواست تا مسائل ایمنی را رعایت کنند.

 در این اطلاعیه از زائران و شهروندان خواسته‌شده است تا برای عزیمت به مسجد مقدس جمکران از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند و لباس گرم با خود همراه داشته باشند.

 در اطلاعیه مرکز پدافند غیرعامل شهرداری قم ضمن تأکید بر نصب نکردن چادر در مکان‌های آبگیر و پرخطر تأکید شده است که زائران از مکان‌های پیش‌بینی‌شده برای نصب چادر استفاده و از روشن کردن سیلندر گاز خودداری کنند.

 در ادامه این اطلاعیه آمده است که ضروری است تمام عوامل اجرایی ایستگاه‌های صلواتی نسبت به رعایت ملاحظات ایمنی به‌ویژه در پخت‌وپز و تأمین برق ایستگاه‌های صلواتی اقدام کنند.

 خودداری از پارک کردن خودروها در مسیرهای امدادی و زیرگذرها و پرهیز از تردد غیرضروری در معابر شهری هنگام بارش برف از دیگر خواسته‌های مرکز پدافند غیرعامل شهرداری قم از شهروندان و زائران نیمه شعبان است.

انتهای پیام/103

 


https://www.qom.ir/KMPei