رفتن به محتوای اصلی
۱۳ اسفند, ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۲

راه‌اندازی پویش "میهمان داریم" با هدف دعوت از زائران و مجاوران نسبت به رعایت بهداشت و پاکیزگی مسیر در نیمه شعبان

مطلب بدون عنوان 480
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت : پویش "میهمان‌داریم" با هدف اشاعه فرهنگ رعایت بهداشت و پاکیزگی برای میزبانی از زائران و مجاوران برگزار می‌شود . 
پویش "میهمان‌داریم" با هدف حفظ پاکیزگی و رعایت نظافت و بهداشت شهر و به‌ویژه مسیرهای منتهی به مسجد جمکران راه‌اندازی شده است.

به گزارش واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت ولیعصر(عج) و حضور سیل مشتاقان در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) در روزهای منتهی به این روز بزرگ، از راه‌اندازی پویش ای در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: پویش "میهمان‌داریم" با هدف حفظ پاکیزگی و رعایت نظافت و بهداشت شهر و به‌ویژه مسیرهای منتهی به مسجد جمکران راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به تولید و نشر محتواهای مرتبط با رعایت بهداشت و پاکیزگی یادآور شد: کار فرهنگی باید جریان ساز بوده و این جریان سازی نیز طوری باشد که بتواند اقشار مختلف مردم را نسبت به انجام آن کار و هدف تشویق کند.

میرابراهیمی همچنین به برپایی غرفه فرهنگی و ارائه آموزش با موضوع مفاهیم مدیریت پسماند اشاره کرد و گفت: ارائه برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در قالب نمایش از دیگر برنامه‌هایی بوده که سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در این ایام عهده‌دار اجرای آن خواهد بود .

پایان پیام/


https://www.qom.ir/naNt