رفتن به محتوای اصلی
۲۶ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۷

انتقاد معاون استاندار قم از تخریب‌ خدمات مدیریت شهری؛ چشمان خود را بر پیشرفت‌ شهر قم نبندید

مطلب بدون عنوان 4015
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با اشاره به اینکه اتفاقات چندساله اخیر در قم بی‌نظیر است، گفت: افرادی که چشمان خود را در مقابل این اتفاقات می‌بندند باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشند.
معاون استاندار قم با بیان اینکه از سال 73 در سمت‌های مدیریتی مختلف استان فعالیت داشته‌ایم، گفت: طی این سال‌ها با شهردارهای مختلف کار کرده‌ایم و شهادت می‌دهم که در هیچ دوره‌ای شخصیتی مانند دکتر سقائیان‌نژاد نداشته‌ایم.

به گزارش شهرنیوز، احمد حاجی‌زاده در جلسه تبریک 25 اسفندماه روز شهردار به شهردار قم که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در ماه مبارک رمضان درهای رحمت خود را برای انسان باز کرده است.

وی ضمن تبریک روز شهردار، مطرح کرد: وقتی سیره شهدا و به ویژه شهید مهدی باکری را می‌خوانیم متوجه خواهیم شد که چه نعمت‌های بزرگی را از دست داده‌ایم.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه امیدواریم در مسیر حرکت شهدا قرار بگیریم، عنوان کرد: حرکت انقلاب اسلامی در مسیر ظهور است و امیدواریم لیاقت درک کردن ظهور را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از سال 73 در سمت‌های مدیریتی مختلف استان فعالیت داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: طی این سال‌ها با شهردارهای مختلف کار کرده‌ایم و شهادت می‌دهم که در هیچ دوره‌ای شخصیتی مانند دکتر سقائیان‌نژاد نداشته‌ایم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با اشاره به اینکه قطار درحال حرکت همیشه سنگ می‌خورد، تصریح کرد: تجربه ثابت کرده‌ است که در مجموعه‌ای که کار انجام نمی‌شود، هیچ بحث و جدلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مردم بهترین میزان برای ارزیابی عملکرد است، یادآور شد: اقدامات شهرداری قم در شهر مشهود بوده و ما قدردان زحمات دکتر سقائیان‌نژاد هستیم.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه اتفاقات چندساله اخیر در قم بی‌نظیر است، بیان کرد: افرادی که چشمان خود را در مقابل این اتفاقات می‌بندند باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشند.
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/KRPAs