رفتن به محتوای اصلی
۱۷ فروردین, ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۹

تقدیر شهردار قم از حضور حماسه‌ساز مردم در راهپیمایی روز قدس

تقدیر شهردار قم از حضور حماسه‌ساز مردم در راهپیمایی روز قدس/
شهردار قم با صدور پیامی از حضور گسترده مسلمانان جهان به ویژ] ملت قهرمان ایران اسلامی و مردم ولایتمدار شهر مقدس قم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.

به گزارش شهرنیوز؛ متن پیام دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد به این شرح است:

مسلمانان و آزادگان جهان به‌ویژه ملت بصیر ایران اسلامی، بار دیگر حماسه‌ای جاودان آفریدند و اتحاد و همبستگی خود را به رُخ جهانیان کشاندند تا هم‌صدا با مظلومیت مردم فلسطین، بانگ آزادگی سر دهند و از پیشگاه خداوند مرگ بخواهند برای عصیانگران و ظالمان زمان.

در مقابل شکوه و عظمت ملت قهرمان ایران اسلامی سر تعظیم فرود آورده  و از حضور، مشارکت و بصیرت این مردم انقلابی به‌ویژه همشهریان ولایتمدار دیار کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها در مسیر اعتلا و اقتدار ایران و اسلام سجده شکر در پیشگاه حضرت حق به‌جای می‌آورم.

روز قدس، تنها برای دفاع از مردم فلسطین و فریاد نابودی اسرائیل غاصب نیست، روزی است برای مبارزه با جهل و کفر و استکبار در جای‌جای جهان هستی، دشمن امروز اسلام، ناتوان در مقابل عظمت این دین الهی و مقبولیت و پذیرش روزافزون آن، هر روز رنگ و نیرنگی جدید را به کار می‌گیرد و به مبارزه با اسلام و مسلمین می‌پردازد.

گرامی می‌داریم یاد شهدای عزیز و گران‌قدری که در روزهای اخیر چه به دست اسرائیل جنایتکار در دفاع از حریم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به شهادت رسیدند و چه در مبارزه با دشمنان امنیت و اقتدار ایران اسلامی در سیستان و بلوچستان شهد شیرین شهادت نوشیدند و به لقاءالله پیوستند؛ خداوند روح بلند آنان را با اولیاء و اوصیاء در سرای برین هم‌نشین و محشور فرماید.

همچون بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) که با بینشی الهی، به پشتوانه مردم فریاد آزادی قدس شریف را در بین مسلمانان جهان با اعلام روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان طنین‌انداز ساختند، امروز نیز در سایه ولایت حضرت ولی‌عصر روحی و ارواحنا له الفداء و تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، نظام جمهوری اسلامی ایران همچون نگین انگشتری بر پیکره جبهه مقاومت اسلامی می‌درخشد و خاری است بر چشمان مستکبران و ظالمان جهان که هرروز شاهد زوال و نابودی آنان هستیم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم


https://www.qom.ir/RPPrQ