رفتن به محتوای اصلی
۱۱ شهریور, ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۵
معاون سیاسی استاندار قم خبر داد:

بهره‌برداری از محور پردیسان به ورجان تا یک ماه آینده

مطلب بدون عنوان 2138
معاون سیاسی استاندار قم گفت: با توجه‌ به تعداد تصادفات بالای محور پردیسان به ورجان، لازم بود مسیر تعریض شود که چهار بانده شد و تا یک ماه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش شهرنیوز، احمد حاجی‌زاده  در مراسمی که به مناسبت هفته دولت و در راستای برنامه شهرداری قم برای گفت‌وگوی بی‌واسطه مسئولان با مردم در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) خیابان سلمان منطقه پردیسان برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی است که مسئولان بتوانند در مورد خدمات انجام شده اطلاع‌رسانی کنند و فرصت خوبی است که مسئولان نظرات مردم را بشنوند.

وی با اشاره به بخشی از خدمات ارائه شده توسط دولت طی دو سال اخیر افزود: در دولت فعلی یکی از کارهایی که تأکید جدی بر آن شده، تولید مسکن است، در حال حاضر ۴۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است که ۲ هزار واحد آن دو روز قبل افتتاح و تحویل داده شد.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: در بحث آموزش‌وپرورش مشکل جدی در بحث تعداد کلاس داریم و طی دو سال گذشته ۲۰۰ درصد رشد ساخت کلاس‌های درس را داشته‌ایم.

وی با اشاره به وضعیت جاده پردیسان به ورجان تصریح کرد: با توجه به تعداد تصادفات بالا در این مسیر، لازم بود گذر تعریض شود که چهاربانده شد و تا یک ماه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون سیاسی استاندار قم با بیان اینکه طی دو سال ۶۶ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای اصلاح شد، ادامه داد: جمع‌آوری خطوط ریل راه‌آهن طی این دو سال انجام و ۹۰ واحد تولیدی تعطیل شده مجدد راه‌اندازی شد و به چرخه تولید بازگشت که برای ۲۲ هزار نفر شغل ایجاد کرد.


https://www.qom.ir/PaNa