رفتن به محتوای اصلی
۱۱ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۱

مشارکت فعال شهرداری قم در برگزاری انتخابات

مشارکت فعال شهرداری قم در برگزاری انتخابات
مدیرکل حوزه شهردار قم از مشارکت کامل شهرداری قم با ستاد انتخابات استان به‌منظور برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، سید جواد صحرایی با اشاره به همکاری گسترده شهرداری قم در ستاد برگزاری انتخابات استان گفت: با تأکید شهردار قم در جهت بسیج امکانات شهرداری به‌منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات، تمهیدات لازم در سطح مناطق هشتگانه شهر قم اندیشیده شده است.

نماینده شهردار قم در ستاد انتخابات قم برگزاری جلسات متعدد و فشرده مدیریتی برای به‌کارگیری ظرفیت‌های مختلف موردنیاز در فرآیند برگزاری انتخابات 11 اسفند را یادآور شد و افزود: با هماهنگی ستاد انتخابات استان در اموری مانند  تدارکات و پشتیبانی، تجهیزات، حمل‌ونقل، منابع انسانی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات ، شهرداری قم اقدامات گسترده‌ای را به انجام رسانده است.

مدیرکل حوزه شهردار قم با تأکید بر این نکته که امکانات شهری صرفاً به‌منظور برگزاری انتخابات و تشویق و ترغیب مردم برای حضور و مشارکت در این رویداد بزرگ سیاسی و اجتماعی به کار گرفته‌شده است، ادامه داد: با تمهیدات قبلی هیچ‌یک از امکانات شهری  له یا علیه کاندیدا یا احزاب و گروه‌های سیاسی قرار نگرفت.

صحرایی تلاش در جهت ایجاد شور و شوق انتخاباتی را از دیگر اقدامات شهرداری قم دانست و تصریح کرد: در این زمینه نیز اموری همچون تبلیغات شهری و فضاسازی عمومی انتخابات، ایجاد جایگاه‌های نصب تبلیغات، مشارکت در برنامه‌های فرهنگی با موضوع انتخابات و تبیین اقدامات و برنامه‌های شهرداری قم در ماه‌های اخیر انجام پذیرفته است.

پایان پیام/۱۰۴


https://www.qom.ir/KwP17