رفتن به محتوای اصلی

طرح کاهش ترافیک میدان سپاه در حال تدوین است/اجرای برنامه‌های مختلف ترافیکی در بلوار جمهوری اسلامی

طرح کاهش ترافیک میدان سپاه در حال تدوین است/اجرای برنامه‌های مختلف ترافیکی در بلوار جمهوری اسلامی
سرپرست اداره کل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم گفت: مسدودسازی یکی از اضلاع میدان سپاه به‌عنوان راهکار کوتاه‌مدت و احداث تقاطع غیرهمسطح به‌عنوان راهکار بلندمدت برای کاهش ترافیک این میدان مطرح است.

محمد عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، در خصوص افزایش بار ترافیکی در بلوار جمهوری اسلامی اظهار کرد: یکی از دلایل حجم ترافیک و شلوغی میدان نماز، وجود صنوف کنارگذر میدان نماز است.  

به گفته وی، در‎ همین راستا همکاران مدیریت شهری در حال پیگیری و ساماندهی صنوف کنارگذر میدان نماز هستند تا شاهد ساماندهی وضعیت ترافیکی در این محدوده شهری باشیم.  

سرپرست اداره کل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم در خصوص خیابان مالک اشتر و مسدود شدن تقاطع در بلوار جمهوری عنوان کرد: به دلیل حجم بالای ترافیک و تصادفات متعدد در آن تقاطع و طرح کلی بلوار جمهوری، این تقاطع مسدود شد و شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.  

وی در خصوص میدان سپاه ابراز کرد: میدان سپاه ازجمله نقاط مهمی در شهر است که باید تقاطع غیرهمسطح در آن احداث شود.  

عباسی خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به مراحل پایانی و احداث مسیر فاز پنج بلوار عمار یاسر حجم ترافیکی در میدان سپاه شدیدتر از حالت کنونی خواهد شد.  

وی ادامه داد: بر اساس درخواست شهروندان، شهرداری در حال بررسی‌ها برای میدان سپاه است تا شاهد این حجم از ترافیک در این میدان نباشیم.  

سرپرست اداره کل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: یکی از راهکارها مسدود کردن یک ضلع دیگر از میدان سپاه است، اما به دلیل تحت تأثیر قرار دادن سایر تقاطع‌ها، مشاوران در حال بررسی و ارائه طرح هستند.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/MKPrx